/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hjælp!!!
Fra : Yumatci
Vist : 280 gange
45 point
Dato : 07-09-04 15:33

Hej er der ikke nogle der kan hjælpe her: http://www.kandu.dk/dk/spg/48710
Jeg behøver virkelig hjælp men det er måske fordi den ikke er mellem de seneste 25 men det er den nu!!!

ps. man får pointene fra dette spørgsmål med når man har besvaret mit spørgsmål!!!

Hilsen Yumatci

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-04 15:44

Har smidt en kommentar ind!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 07-09-04 15:47

for det første, får man ikke sit spørgsmål frem sådan der, du kan fohøje din pointsats på det gamle med 20 point og så kommer det på seneste 25 listen. fordet andet har du da fået rimelige svar. og med hensyn til grafik korten afhænger det om du har agp eller pci. jeg havde et tnt2 pci i min gamle, 550 mhz og den tog cs udmærkt, måske har du kun onboard grafik, men find ud af der og køb et ældre kort brugt, eller en helt ny comp.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-04 15:55

For det første kommer det ikke på seneste 25 ved at forhøje,
og for det andet er det vel spørgsmålsstilleren der bestemmer hvornår et spørgsmål er besvaret xyzzygy!

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 07-09-04 16:02

det gør det da. det står der ihvertfald.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 55 point
Dato : 07-09-04 16:07

Den kommer øverst på listen i den pågældende katagori, ikke på seneste 25!

Godkendelse af svar
Fra : Yumatci

Dato : 09-09-04 19:09

Tak for svaret tedd. Her er extra pointene!