/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Lydproblem med XP HOME
Fra : tadeo
Vist : 385 gange
100 point
Dato : 07-09-04 15:25

Når jeg vil bruge Windows Media Player, får jeg ikke nogen lyd på, alle andre lyde virker i systemet, jeg har også Winamp samt BS Player installeret, her virker lyden som den skal, lidt irrerterende, da mit tastatur er designet til windows, hvad kan der være galt?
Jeg har prøvet at geninstallere Media Player uden virkning. Der er ingen fejlmeddelelser nogen steder.
Problemet startede da jeg begyndte at bruge bibliotekernes online netmusik med en særskilt musikafspiller, den virker som den skal.

Håber nogen kan løse problemet, på forhånd tak.

Mvh.
Tadeo

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-04 18:59

Gå til start,programmer,tilbehør,så underholdning og tilsidst lydstyrke,fjern alle flueben forneden,

så skulle den spille.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : xou

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-04 20:24

husk at skrue op i media playeren - igen husk at skrue op for lyden i meia player..tjæk osse om der er nogle lyd codec i tilføj/fjern programmer - prøv evt at fjerne dem.
prøv systemgendannelse.
har en ide om en konflikt ,melle bs og mp^player,mærkeligt at den anden virker.

Godkendelse af svar
Fra : tadeo

Dato : 07-09-04 21:27

Tak for svaret xou.

Det viste sig, at da jeg skruede på lydstyrken i mediap. kom lyden tilbage, den står altid på højeste styrke, den rører jeg aldrig.

Også tak til keldd, alle flueben var fjernet i vinduet under underholdning som du omtalte, lyden var ikke slået fra.

Men jeg undrer mig lidt over dette fænomen jeg her har oplevet.

Mvh.
tadeo

Kommentar
Fra : xou

Dato : 07-09-04 22:04

jo det virket underligt da lyden var i top....men bs har jeg oplevet noget ligenede med...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-09-04 22:22

Der sker noget af og til, som er uforklarligt.En overgang kunne jeg gå ind og fjerne flueben et par gange om ugen,
selv om jeg overhovedet ikke havde rørt ved noget,men det gik i orden af sig selv.
Så godt det virker igen for dig tadeo.
Hilsen
Keldd.