/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Sfx tuning?
Fra : Viktor_PM
Vist : 661 gange
115 point
Dato : 07-09-04 15:16

Hej alle sammen...

Jeg skal købe en okay men også billig tun cylinder, til min Honda SFX. Jeg har i forvejen Metra Kit Espologic udst og athena vario på. Så ville jeg bare høre om jeg skal købe en athena 47,6? Eller jeg bare skal købe malossi sport 47mm? Personligt er jeg helt vild med malossi sport, men jeg har fået at vide, at det er godt hvis vario og cylinder er fra samme producent.

Accepteret svar
Fra : Aprilla_Crew

Modtaget 125 point
Dato : 07-09-04 16:31

Malossi er et godt mærke så det vil ikke gøre så meget at købe en 47mm cylinder, men du har ret i at det er smart at have de to ting fra samme mærke.
Nu kender jeg ikke priserne helt på de to mærker med cylinder, men det er ikke den store forskel på de to mærker, så.. købe det samme mærke eller køb den der er billigst hvis det var det du ville have.

håber du kan forstå og bruger det

Hilsen Toke Malm

Kommentar
Fra : Viktor_PM

Dato : 07-09-04 16:42

>>Toke Malm

Malossi Sport 47mm koster omkring de 850kr, alt afhængig af hvor man bestiller den.
Athena 47,6mm koster omkring de 700kr.

Så der er ikk den store prisforskel.

Men ved athena står der for det meste at den yder op til 8-10hk, og ved malossi står der ingenting om hvor mange hk den yder.

Så jeg er stadig lidt i tvivl om hvilken cylinder jeg skal vælge? :S

Godkendelse af svar
Fra : Viktor_PM

Dato : 13-09-04 22:29

Tak for svaret Aprilla_Crew.