/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Debat om Doom3
Fra : gobling
Vist : 425 gange
30 point
Dato : 07-09-04 12:21

Hej derude

forleden dag inst. og afprøvede jeg Doom3. Efter 1 times spil stoppede jeg, gik tilbage i windows og slettede det. Synes det er alt for ensformet, røv kedeligt for at sige det mildt.. Man løber rundt i de samme arenaer/gange og nakker monster. Godt nok er Grafikken og lyden itop, men der er sku ikke meget nytænkende i gameplayed. Kæft skuffet. Hva synes I. Havde i ikke forventet mere fra ID software, i betrakning af at Doom3 har været så lang tid under vejs.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-09-04 12:31

Du har ret, men der er jo mange der kan lide denne form for Shoot'm'up spil! Iøvrigt tror jeg spillet er tænkt som en moderne version af Doom, så folk både får genkendelsen glæde samtidig med en overdådig grafikoplevelse. Grafikmæssig er det kun Far Cry der kommer i nærheden af Doom! Lydmæssigt er det osse helt i top, ville bare ønske jeg havde et 5.1 kort!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-09-04 12:53

Min søn har købt det, men synes det er for blodigt denne gang. Han siger, at det de har reklameret med før Doom3 kom på markedet var, at det skulle ligne det gamle, men med bedre grafik.
Og det har de levet op til.
Der har ikke været tale om et "nyt" spil.

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 12-09-04 01:13

nu skal jeg sige en ting.... hvis i har et fedt grafik kort... 5.1 højtalere fra logitech som sparker røv og en røvfuld af en pc... så spillet fedt... .1 times spil er ikke en skid i det spil...... du ska bruge lang tid for at sveden pipler ned af dig og tarmen hænger halvt ude af dig og du er ved af få hjertestop fordi dit hjerte ik kan følge med...... se.. der er det et fedt spil.... og tro mig.. det sted kommer..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-10-04 00:09

Godt nok ikke meget debat her