/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
123nu
Fra : eddie_skov
Vist : 823 gange
1 point
Dato : 07-09-04 10:48

Kære 123nu !

Jeg bruger lige 1 af mine surtopsparede point for at fortælle dig, at du er en fucking pointluder af værste kaliber, og du skulle have 5 tæer i røven og ud af vagten.

Eddie/
former knowns as the_expert/skvadderhovede og med lig i lasten.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-09-04 11:09

Nørd. Latterlige tabernar.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 07-09-04 11:15

Here we go again, fristes man til at skrive.
På den anden side, nu har vi manglet kandu et helt døgn, så er det altid rart med lidt smiden med mudder

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-09-04 11:22

Jamen Eddie, hvem driller dig?

upyoursmate, er du ved at præsentere dig selv eller er det dine sædvanlige brokkerier?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-04 11:28

Jamen skvadderhoved
Gider vi blive ved med at jokke rundt i det.
La´ dem dog more sig, og være stolte af det par point det kan gi´ . Tror nu ikke altid det er hensigten med det!!!

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-09-04 11:38

BjarneD - Jeg brokker mig aldrig! Synes bare Eddie er til grin...

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-09-04 11:50

OK upyoursmate, det var bare så groft det du skrev at du måtte have en driller

Eddie jeg syntes også det er et noget svagt tip, men kig længere nede, der pi.... direkte på de øvrige brugere.

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 07-09-04 12:31

>> dova hvad tror du så hensigten er ?

>>BjarneD det er 123nu der driller

upyoursmate dine ord siger alt

Eddie/
former knowns as the_expert/skvadderhovede og med lig i lasten.

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 1 point
Dato : 07-09-04 12:44

123nu driller ikke er bare D..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-09-04 12:48

Hvad er hensigten????
Ved det ikke, måske synes man at sit eget tip er så eminent godt, at man vil have så mange som muligt til at se det

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 07-09-04 12:55

BjarneD jamen den lidt naive 123nu kan jo få fyret mange tips af hvis han nu tar 2 hver dag fra den site, godt fenrik ikke gør det samme på hans tips om 1482 downloads *GG*

Godkendelse af svar
Fra : eddie_skov

Dato : 12-09-04 19:31

Tak for svaret BjarneD.