/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
windows vil ikke online
Fra : olefahnoe
Vist : 391 gange
410 point
Dato : 06-09-04 14:45

Hej

jeg har en pc der ikke vil gå på internettet XPHOME og adsl lan

den får ip og gateway og dns af router

jeg har flere pc'er på sammen net og der er ikke nogen problemer

Kommentar
Fra : PepsDK

Dato : 06-09-04 14:51

Du har ikke nogen firewalls sat op som evt. ikke har fået tilføjet den maskines ip?

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 410 point
Dato : 07-09-04 10:47

Hvis du kan pinge f.eks tv2.dk så er der jo hul og så kan det være en virus/spyware der hindre din adgang.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 07-09-04 23:31

det kan oxo sagtens være din router hvor DHCP (Dynamic Host Configuration Protocol) er slået fra, det problem havde jeg selv i sidste uge.

Tjek mit svar i den her tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/48301 måske det kan hjælpe dig

Godkendelse af svar
Fra : olefahnoe

Dato : 09-09-04 19:41

Tak for svaret wilsonweb.
         Hej det var wilsonweb's svar der kom tættes på Men det endte men den formatering og en geninstallation

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 10-09-04 11:42

Jammen, tak for det