/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Alternativ til Wordperfect Office32 ?
Fra : akselbo
Vist : 380 gange
100 point
Dato : 06-09-04 12:01

På min ny comp har jeg installeret OS = 98SE - bruger nyere applikationer m e n også flere gamle blandt andre Wordperfect Office32-kalenderen og -kartoteket med telefonopkaldsfunktion og det virker fremragende, men er ´noget outdated´ - og det kører i DOS. - Forberedelser til et uønsket, men snart tvunget skift til XP bringer spørgsmålet: hvilket (evt integreret) software kan erstatte min hidtidige kalender- og telefonopkalderfunktion

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 07-09-04 10:08

Sådan lige fra hoften vil jeg nok svare Microsoft Office 2003, men Open Office, som er gratis, kunne måske også opfylde dine behov. Du kan jo teste den først! Find den på http://www.openoffice.org

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 100 point
Dato : 07-09-04 10:12

Hvis du vil læse lidt om Open Office på dansk så se her http://da.openoffice.org/index.html

Kommentar
Fra : akselbo

Dato : 08-09-04 09:01

tak for wilsonweb´s forslag - jeg har set lidt på Open Office og det forekommer mig, at den er omfattende og overlapper/dækker hvad jeg pt. bruger

håber derfor på at der er andre alternativer ...

Godkendelse af svar
Fra : akselbo

Dato : 16-09-04 10:05

Tak for svaret wilsonweb - jeg lukker temaet - akselbo

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 20-09-04 07:33

Det var dejligt at kunne give lidt hjælp! Tak for point.