/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Hvordan sletter jeg søgeord i fx. Google~
Fra : sinatra
Vist : 802 gange
50 point
Dato : 06-09-04 11:35

Hvordan sletter jeg de ord jeg har søgt på i fx. Google eller andre søgemaskiner? Når jeg pt. åbner Google og skriver et bogstav kommer alle de søgeord frem som jeg har brugt med det pågældende bogstav...... og det kan godt være lidt kikset........ jeg tror ikke jeg behøver at forklare mig nærmere

Sinatra

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-09-04 11:39

Når søgeordet er markeret (blåt) trykker du bare på delete

Accepteret svar
Fra : rado

Modtaget 60 point
Dato : 06-09-04 11:43

start>>kontrolpanel>>internetindstillinger>>fanebladet indhold >> tryk på autoudførsel og så skal du trykke på ryd formularer. Så er der ryddet op.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 06-09-04 11:45

Jeg ved hvad du mener men kan ikke lige hjælpe med et svar, MEN... Jeg kan give dig et råd til hvordan du kan undgå det og få mere oven i hatten.

Hent Googles pop-up-blocker-bar. Så ligger søgemaskine altid lige der, under adresse"søgefeltet", uden først at du skal åbne googles søgeside. Og samtidigt får du en pop-up-blocker der virker. Jeg er blevet virkelig glad for den.

Du skal hente den engelske version:
http://toolbar.google.com/

Kommentar
Fra : briani

Dato : 06-09-04 11:48

Hejsa

Gør følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger-vælg fanen indhold

Gå ned hvor der står autofuldførelse-og klik på den
Her kan du fjerne fluebenet ved webadresser

Et flueben her betyder.

Angiver, om Internet Explorer automatisk skal vise en liste med foreslåede Internetadresser, i takt med at du indtaster dem på adresselinjen. Hvis du har besøgt et websted før, foreslår funktionen Autofuldførelse en adresse, i takt med at du indtaster. Du kan gå til den foreslåede adresse ved at klikke på den og derefter klikke på knappen Skift til.

Så går du ned og klikker på ryd formularer

Som betyder.

Klik her for at tømme mappen Oversigt for alle indgange, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der vises af Autofuldførelse.

Du kan også klikke på den der hedder ryd adgangskoder.

Som betyder.

Klik her for at fjerne alle indgange i mappen Oversigt med alle brugernavne og adgangskoder, som du tidligere har oprettet på websider. Dette sikrer, at ingen andre kan anvende computeren og prøve at få vist personlige oplysninger, som du tidligere har indtastet, ved at få vist indgange, der angives af Autofuldførelse.

Lav så lige en genstart.

Gør også følgende

Gå op i fanen funktioner-vælg internetindstillinger

Her går du ned og klikker på ryd oversigten

Her kan du også slette cookies-og slet filer

Slet filer.

Klik her for at slette indholdet i mappen eller mapperne med midlertidige Internetfiler.
Denne indstilling er nyttig, hvis du er ved at løbe tør for diskplads, og du ikke ønsker at gennemse de sider, som du tidligere har fået vist.

Slet cookies

Klik her for at slette alle cookies fra maskinen

En cookie er en fil, der er oprettet af et websted, og som gemmer oplysninger på computeren, f.eks. dine indstillinger, når du besøger dette sted.
Yderligere oplysninger om cookies finder du i Hjælp til Internet Explorer.

Ryd oversigten

Tømmer mappen Oversigt. Denne mappe gemmer genveje til sider, der er vist i løbet af denne og tidligere søgninger.

Mvh
Brian

Godkendelse af svar
Fra : sinatra

Dato : 06-09-04 11:58

Tak for svaret rado.

Kommentar
Fra : rado

Dato : 06-09-04 12:18

Hej Sinatra !

Jeg er glad for at kunne hjælpe dig.