/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Før jeg går på puden...
Fra : molokyle
Vist : 375 gange
89 point
Dato : 05-09-04 21:27

Er der nogen der har lyst at lulle mig i søvn på en søndag ...?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 21:29

sov sødt lille MOLOKYLE her i din seng.
og når du vågner, er det morgen igen.

godnat

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 21:30

JODA:

Lul, lul Rocken går støt i Molo's stue
bare synd han ikke deler den Creamy-frue!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-04 21:33

Vi kan måske 'lulle' sammen.
Eller hva´vi nu lige kan finde på...hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:34
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:36

Hai søde c-girl : http://bulldotshit.com/media/

</FF>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-09-04 21:36

Vigtige spørgsmål på tapetet, og du går bare til ro

05/09 1 Negetive svar = Jantelov (9) Kandu.dk
05/09 40 Politisk styreform i USA?? (0) USA

Men hvis du tror verden kan klare sig uden dig....så sov sødt.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 05-09-04 21:37

Må jo bare ha en fin natt du,snakkes må lære meg noen andre smileys

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-09-04 21:38

Aiii Molo før du er lullet i søvn, kan du så ikke fortælle mig, hvad det er for småkravl, jeg har på mit badeværelse
http://www.kandu.dk/dk/spg/48704
Tror på at det vil gøre dig søvning at finde ud af

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:38

creamygirl -> http://pageperso.aol.fr/kellyl4071972/images/kiss.gif

..kommer du ikke snart på besøg ? ...og ta'r veninden med ?

Jeg savner jer allerede !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:41

ans -> Det er det dersens 'brød-biller' ...dem der ka' snige sig ned i havregryns pakken ..hvis ikke man holder alt hermetisk lukket !!!

http://www.dpil.dk/HTML/melbille2000.htm

..måske ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-04 21:43

Undskyld, men kvinden i dit link er altså bare klam
Hvorfor skal jeg tage veninden med?! tør du ikke være alene med mig...kylling

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:43

holniels -> Prøv med : o o ) =

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-09-04 21:43

molokyle> Mon ikke det du lokker creamygirl og veninden med, kan holde dem søvnløse ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:45

creamygirl = krammepige

Nul...! ,men det ku' jo være du faldt i søvn ..og så er det jo meget rart at have nogen at slikke på imedens

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:47

Skumbananer ?`?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-04 21:49

http://www.chrisal.dk/biller.htm

Er det en af dem her?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-09-04 21:51

Nej...det er skumbananer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:54

tedd -> Hva' bil'er du dig ind ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-09-04 21:56

he he kom lige i tanke om at det var længe siden jeg havde været inde op hilse på..
Og erfarer at Molo og Creamy ikke er kommet længere i deres gøren haneben..sig mig skal der ikke snart noget "kød på bordet"
Nå vi har jo så lige fået gjort stuen istand, al den stund jeg har været fraværende..Molo du ville tro du var gået forkert..det er fandme flot.
Nå hvordan går i hoveder ellers og har det?
Sus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 21:57

ans -> Du siger bare til.. så kommer jeg med sprøjten

..og ta'r the1best med !

Vi tramper dem til døde

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-04 21:57

Sorry Molo forkert spørgsmål, sådan ser creamy's veninde altså ikke ud! Øh tror jeg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-04 21:57

hehe...en ting er sikkert Molo - min veninde, er jeg ret sikker på ikke finder sig ikke i at blive slikket på men hun tager gerne chokolade med til dig - for at holde dig lidt på afstand (siger hun).
Det er straks noget andet hvad angår mig. Jeg bliver nærmest lidt tvær, hvis ikke du straks behandler mig som en jordbæris

Sov godt - har åbnevagt i morgen (kl. 6.00 )
Når jeg bliver statsminister - skal ingen i dette land møde før kl. 9.00.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-04 21:59

Nej Tedd, sån´ser min veninde bestemt ikke ud

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-04 22:00

Hejsa Mango Synes nok der har manglet noget på Kandu det sidste stykke tid!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-04 22:00

Men hendes kæreste kunne det nu godt ligne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 22:01

Hai mango -> Sku' hilse fra Peter & Malene

Joeh.. tak; Jeg laver et DHTML kursus og høster annerkendelse, men får som sædvanligt ikke en øre for det !

...til gengæld lærer jeg noget selv ...selvom jeg ikke er meget for at indrømme det !

Ska' jeg kigge forbi og se ved selvsyn i slutniongen af oktober ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 22:06

creamygirl -> Du hilser bare omkring dig

..og ska' det være slikkelade ska' det være 'mørk' (koge-chokolade) !!!

Jeg ska' til møde med Naser Khader d. 7 kl. 19.00 på C-Borgen, men jeg ska' nok lægge et ord (...eller 5) ind for dig

Næste statsmedister = </MJOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : mango

Modtaget 99 point
Dato : 05-09-04 22:06

Tedd iih tak for rosen..hvis det ellers var ment som sådan?

Molo jamen du er da altid velkommen det ved du da!! Og tak for hilsen..hvad sagde de? synes de ikke det var lidt sjovt?

Ja. kan du huske det med kromanden? Mikkel var jo alt for sent ude..men til gengæld har Jacques fået job som havemand/altmuligmand derovre.. og kromanden er utrolig glad for ham. Det har også resulteret i 2 andre jobs hos nogle parcelhusejere, der har set hvor dygtig han er..for han går til den..så jeg er en stolt moder !

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 22:08

Kl. er 22.00 og jeg går nu på den omtalte pude. Jeg ska' dog heldigvis først møde kl. 9.00 i Istedgade nr.114

Gaden trækker !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-04 22:09

Jo da Mango
Ellers en underholdende tråd inde ved siden af i Janteloven!
Sikken dejlig dag det er i dag dadidadadum!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-04 22:10

Skal du nu osse til at konventere Molo!! Det må da være nok at du har fået ARB!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 22:15

mango -> Joeh... du ved : Danmark er landsby ...med tosser overalt ...blev vi enige om

...jeg kigger forbi ..someday

Tillykke med at sønnike selv er begyndt at tjene til føden ...vasker han også snart selv sit eget tøj ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-09-04 22:17

jamen sov da sødt Molo..det er ikke sådan når man skal op til noget..jeg hader det..et eller andet sted er jeg sgu glad for atjegikke skal møde på arbejde hver dag..det er ikke mig...jeg er mere til at der sker noget forskelligt og at tingene forandrer sig..
Men der er vi jo så forskellige..

Sus siger også godnat

Kommentar
Fra : mango

Dato : 05-09-04 22:19

ja sønnike kan godt vaske selv..gør det bare ikke endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 22:22

mango- > I nethulen : http://nethulen.dk hvor jeg slår mine folder lige nu, er der såmen rigeligt med forskellige personager og opgaver at se til. Det er ikke kedeligt, sku' jeg hilse at sige

Ps. TAK for invitationen

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 05-09-04 22:24

Kunat mango ..og ALLE :

Sinilluaritsi

Takuss </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-09-04 22:25

Forskellige...ja!!
Der skal sq da tjenes til føden.

Desuden har jeg et arbejde jeg er glad for og bestemt ikke vil undvære for at tulle rundt herhjemme.

//Creamy