/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Tilbage til v4.windowsupdate
Fra : anyway
Vist : 446 gange
100 point
Dato : 05-09-04 16:36

Af uransaglige årsager har jeg fået fumlet mig til denne, som ikke fungerer: http://v5.windowsupdate.microsoft.com/v5consumer/default.aspx?ln=da Hvordan får jeg min gode gamle
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/catalog/da/ tilbage, som har fungeret upåklageligt i årevis, når jeg taster Windows Update?

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 05-09-04 16:42

ved at klikke på det nederste link!

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-09-04 16:47

Hejsa

Jeg bruger den ny version og den virker godt nok her hos mig.

Men prøv at klikke på det sidste links du kommer med,når du så kommer ind på linket,så vent et øjeblik,så popper der et vindue op,som spørger om du vil installerer windows update
Her siger du bare ja.
Så skulle du gerne have den gamle tilbage igen.

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : jgreve

Dato : 05-09-04 17:20

du kan bruge systemgendanelse, så kommer du tilbage til der, hvor du var før du gjorde noget.
mvh
Jørn

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 05-09-04 19:35

er_du_klog -> Det er ikke helt den samme side som før. Nu skal jeg både vælge OS og senere hvor en evt opdatering skal ligge. En del af spm. lød jo også >>når jeg taster Windows Update?<<
Så plejer Update automatisk at finde de opdateringer der er. Når de så er valgt, installeres de hvor de hører hjemme.

briani -> Samme som til er_du_klog. Jeg går ud fra at v5 stadig er på prøvestadiet (beta). Det er derfor jeg har klokket i det og ikke haft tålmodighed til at vente til den automatisk "toner" frem, når Windows Update tastes.
Som det er nu, kan jeg heller ikke bruge automatisk besked om opdateringer. ved v5 får jeg denne fejlmelding 0x8DDD0018

jgreve -> 1. gang jeg fik denne famøse v5 opdatering installeret, klarede jeg det med Systemgendannelse. Det er desværre ikke muligt denne gang.

Håber der findes en løsning, da det er vigtigt at windows update kører "af sig selv"

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 100 point
Dato : 05-09-04 19:43

De er gået over til v.5 så det er ikke beta mere. Du mangler nogle services der skal sættes til.
http://forums.techguy.org/showthread.php?p=1885137

Godkendelse af svar
Fra : anyway

Dato : 05-09-04 20:15

Tak for svaret tedd. Det var lige det der manglede.