/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
NFSU låser :(
Fra : Aprilia_SR50_Ditech
Vist : 329 gange
220 point
Dato : 05-09-04 13:30

Mit NFSU er begyndt at fryse når man skal ind for at vælge sin char, og jeg har ikke lavet noget om på putteren for nylig. Håber der er en der kan hjælpe for det er pisse træls ikke at kunne spille NFSU

NFSU + nyeste patch
De nyeste drivere
Jeg sætter den til engelsk tastatur (ellers låser den tidligere)

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-09-04 14:29

Prøv at gå ind i kontrolpanelet og ændre dit sporg til "Engelsk (Australien)", så skulle det gerne virke.

Sådan ændres sproget i menuer og dialogbokse
Åbn Internationale og sproglige indstillinger i Kontrolpanel.
Klik på det ønskede sprog under Sprog brugt i menuer og dialogbokse under fanen Sprog.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 05-09-04 15:24

Beklager Palle, men det har jeg allerede gjort for at få spillet til at virke til at starte med. Men nu er det begyndt at låse igen :(

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-09-04 15:55

Jamen prøv at stille den til dansk, genstarte og stille tilbage til: Engelsk (Australien)"
I C:\WINDOWS\system32 findes filen Dxdiag (med et gult kryds)
Prøv at køre den, og tryk næste for at lade den gennemteste lyd og grafik, men du skal ikke ændre noget.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 16:04

eller køb det originalt. det med australien er ikke den lovlige version. og det er altså nede på en hund.

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 05-09-04 16:52

xyzzygy, du er da en spasser af rang, det er også nødvendigt at indstille sproget til engelsk når man har en original (demoen har det samme problem)

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 05-09-04 16:53

palle jeg skal gerne prøve igen. :)

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 16:57

TAK for komplimenten- mit ORIGINALE NFSU har altså ikke det problem med kænguroer. så stop med at lyv for mig.

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 05-09-04 20:10

Det var så lidt xyzzygy :) men jeg gik ud fra at du havde en kopi siden du kunkunne komme med et råd om en kopi :p , MEN DET HAR JEG IKKE, OG JA DET KOSTER UNDER EN HUND (97kr for at være nøjagtig). men bortset fra det har mit spil heller ikke problemer med kængurorer, det er et eller andet pis der er i vejen.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 05-09-04 20:12

hmm, ja prøv at geninstaller. du mister ikke din profil ved det.

Kommentar
Fra : Aprilia_SR50_Ditech

Dato : 08-09-04 22:14

Jeg har prøvet at geninstallere spillet men det hjælper ikke, og Palle hvad skulle jeg se efter i directx testen?

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 08-09-04 23:52

Du skulle se efter at grafikkortet kunne køre directx og andre test, der hvor kubikterningerne drejer rundt mm.
Afinstallerede du spillet først, og prøvede du at starte det, uden den nye patch til NFSU?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 09-09-04 10:06

Hej.

Her er kun to muligheder (efter min mening).. hvis problemet kun er der med NFSU, så må du tage spillet med til forhandleren og bytte det! Hvis andre spil og programmer også fryser, så kunne det tyde på at du har en virus (f.eks. den gode gamle Sadam-virus som frøs din cpu´er).

Mikael