/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
tv kaffereklame irsk musik
Fra : per_lakrids
Vist : 628 gange
50 point
Dato : 05-09-04 09:33

Der køreren kaffereklame på tv i øjeblikket. Reklamen er fra en irsk pub og der er et irsk folkemusiknummer i reklamen gad vide hvad det nr hedder ?

Accepteret svar
Fra : arne.jakobsen

Modtaget 60 point
Dato : 05-09-04 09:49

Det hedder "The Wild Rover" og er indspillet med rigtig mange forskellige Irske Bands, Bl.a. The Dubliners.
De Gyldne Løver har for mange år siden lavet den på dansk, så hedder den "Jeg har været på valsen" eller blot "På valsen".

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 05-09-04 09:51

På den LP jeg har med De Gyldne Løver kalder de den "Jeg ta'r aldrig på valsen igen", men det varierer lidt fra skive til skive.

Kommentar
Fra : danatool

Dato : 05-09-04 10:11

The Wild Rover
den kan downloades gratis i flere variationer her

http://makeashorterlink.com/?V3AF23739

Godkendelse af svar
Fra : per_lakrids

Dato : 05-09-04 10:33

Tak for svaret arne.jakobsen.