/ Forside/ Interesser / Dyr / Fisk / Spørgsmål
10  Gennie 710
Til Niqo - om malleyngel.
Fra : oscarfisk
Vist : 585 gange
1 point
Dato : 05-09-04 01:52

Jeg tænkte om du ville hører om hvordan det står til.
Som sagt fjernede jeg ikke æggene,men måtte tage mine fisk(skallarer og neonfisk)over i et andet akvarie.
Så der kun er maller og kuliål tilbage.
Min malle lage ca.50-60æg og i fredags blev hun stolt mor til ca.25-30 minimaller,
yes
Jeg har ladet mig fortælle at de bare skal have masser af bundpiller og man skal have en trærod i sit akvarie for det spiser de også.
Derudover skulle det også være godt at give dem salat,som man lægger ved hjælp af en sten eller lidt grus.
Og mit akvarie er stadigvæk kun 24 grader.
Mvh. Oscarfisk.

Kommentar
Fra : 1stanley1

Dato : 05-09-04 10:36

Husk at træroden skal være rigtig godt lagret fra en mose.
1stanley1

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 05-09-04 10:45

Hva´prøver du at sige dem man kan købe ikke er gode nok ??

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 05-09-04 12:48

Jeg spørger fordi jeg er åben for råd og fordi vi åbenbart er et par stykker,der er interrerseret i at hører,om der er andre der ved et eller andet om malleyngel generrelt.
Jeg har også lige hørt at man skal foruden salat også lægge agurk i akvariet
er der andre der kender det råd eller måske selv har prøvet?
Mvh.Oscarfisk.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 1 point
Dato : 05-09-04 12:53

Så lykkedes det alligevel.
Med hensyn til grøntfoderet: Et stykke Squash eller Zucchini som de også kaldes.
mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : oscarfisk

Dato : 12-09-04 09:52

Tak for svaret dova.
Da du er den eneste der kommer med et nyt forslag.
Mvh.Oscarfisk.