/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Registration af HPiPAQ 2210
Fra : Monsen1234
Vist : 490 gange
200 point
Dato : 04-09-04 19:23

Hej !

Jeg købte for godt en uge siden en HP iPaq 2210. Da jeg åbnede HP iPaq 2210 i dag popper der hele tiden en side op " This copy of the software is unregistered. Please register it. " trykker jeg OK kommer der en side hvor der står " To register the software, enter the serial number into the box and press " Register now"

Det skal være et nummer med 12 bogstaver og tal men jeg har kikket over alt og kan ikke finde det, er der en der kan hjælpe, hvor er dette nr. ? Hvis jeg siger nej til at registrere popper det op ca. hver andet min. med at jeg skal registrere. Der er flere nr. som jeg har prøvet men ingen er den rigtige og ingen har 12 tegn.

Mvh: Monsen.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-04 19:41

Står det ikke på software CD'en?

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 04-09-04 19:50

Jo men det de tal og bogstaver der står der er 25 i alt og der skal intastes 12.

På siden hvor jeg skal registrer står der også :

This copy of the software is unregistered. Some functions will be unailable uatil the software is registered. To get the full access to all functions, you must receive a serial number from ECTACO,Inc.

http://www.ectaco.com

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 210 point
Dato : 04-09-04 19:56

Ja og det betyder sandsynligvis penge op af lommen: Hvad hedder programmet?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-04 18:36

Monsen gå ind i din historik i ny og næ! Check derefter om du har spørgsmål stående åbne, der kunne trænge til lukning.

Godkendelse af svar
Fra : Monsen1234

Dato : 16-09-04 18:54

Tak for svaret tedd.