/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
New York - okt. 2004
Fra : cmjeppesen
Vist : 546 gange
200 point
Dato : 03-09-04 23:21

Vi er et ungt par der tager et smut til New York fra d. 6. - 18. oktober.
Vores kendskab til NY er meget begraenset, ja rent faktisk kender vi kun lidt til de "store" attraktioner.
Vi har endnu ikke fundet et sted at bo og har heller ikke fastlagt noget program endnu.
Jeg tror vi vil forsoege os med en booking via Priceline.com og se om vi kan finde noget paa Manhatten (vi paaregner at skulle betale over 100 $ pr. nat for et dobb. vaerelse).

Vi haaber I kan hjaelpe os med hvad der er vaerd at se og lave, og hvor det er fornuftigt at bo, spise mv....

Alle forslag, tips og ideer vil blive modtaget med kyshaand.

Paa forhaand tak.

/CMJ

PS. Er der nogen der har erfaringer med de krydstogter der tilbydes fra NY (Norwegian Cruise Lines)?

Kommentar
Fra : lally

Dato : 04-09-04 10:24

hej cmjeppesen.

Prøv denne link: /www.roomsaver.com

her er mange gode hoteler til priser en del under 100$.

hilsen lally

Kommentar
Fra : lally

Dato : 04-09-04 22:21
Kommentar
Fra : martinussen

Dato : 23-09-04 20:36

hey.. har I fundet ud af hvad i skal lave? og se?

Vi var derover i påsken sidste år..

Skal nok lige skaffe mere info, hvis I er interesseret..

Kommentar
Fra : cmjeppesen

Dato : 26-09-04 04:31

hej, nej vi har endnu ikke rigtig lagt os fast på noget... så vi vil meget gerne høre mere...

Accepteret svar
Fra : gardkarlsen

Modtaget 200 point
Dato : 14-10-04 07:08

Hei

Jeg er kanskje litt sent ut her...men min kone og jeg var på tur til New York i juli i 2004 og vi koste oss der. Vi bodde på hotel Thirty Thirty og det var helt greitt...relativt "billig" og ganske sentralt. Jeg har lagt ut et reisebrev med bilder fra turen vår på min hjemmeside http://gardkarlsen.com

Mvh
Gard
Stavanger, Norge

Kommentar
Fra : lally

Dato : 12-11-04 23:55

hej

har i haft en god tur?

Hilsen Lally

Godkendelse af svar
Fra : cmjeppesen

Dato : 13-11-04 02:02

turen er blevet udsat på ubestemt tid...!