/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
bredbånd hastighed ?
Fra : graahede
Vist : 603 gange
50 point
Dato : 03-09-04 20:40

vi har fået tilbudt medarbejderbredbånd vi har 512/128 i hastighed nu hvad vil vi få ud af at gå op i hastighed vi vil gerne se net tv hjælper det at gå op i hastighed

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 03-09-04 21:04

her kan du se tv på nettet
højere hastighed = bedre tv
http://www.netfor2.com/i_tv1D.html

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 22:00

Ja det bør det gøre. Men det kommer jo an på om de servere i går ind på begrænser hastigheden. Med DR net TV avis er det f.eks ligemeget, der er begrænsninger på, så der er 512 nok.

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 03-09-04 22:11

hvad betyder opload hastighed for at se tv på nettet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 03-09-04 22:19

Ingenting!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 04-09-04 08:36

Hvad betyder medarbejder bredbånd for DIG?

Jeg har selv fået dette tilbud, men takkede nej tak. (Jeg havde i forvejen en bredbåndsforbindelse.)

At få tilbudt sådanne frønsegoder, er ikke gratis, så det skal du nok regne på. - Som regel er det en aftale som går istedet for en lønforhøjelse eller en mindre lønforhøjelse.
For mit vedkommende ville det betyde en lønnedgang på 800 kr om året, når jeg så modregnede den forbindelse jeg havde i forvejen.
Det samme var det med en PC ordning. - Du får noget og betaler det flere gange.

Jooo har bossen er flink, til man vender ryggen til - så prøv at regne på det, måske er du mere heldig end i min situation.

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 50 point
Dato : 04-09-04 10:09

Prøv evt. at gå på nettet, på denne adr eller en lign.
http://www.ihimlen.dk/ små videoer
fra forskellige computere opkoblet med forskellige hastigheder
du kender sikkert nogen så du kan prøve forskelligt, modem isdn adsl
evt TV avisen http://www.dr.dk/nyheder/lyd_video/
Tv2 regional http://www.tv2regionerne.dk/
så kan du se hvordan billedet hopper ved små hastigheder

Kommentar
Fra : graahede

Dato : 04-09-04 13:42

det er fordi alle ansatte i purhus kummune for tilbudt medarbejderbredbånd

Godkendelse af svar
Fra : graahede

Dato : 04-09-04 14:11

Tak for svaret ferik.