/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor er Mordex??
Fra : binky
Vist : 241 gange
7 point
Dato : 03-09-04 17:56

Hvad er der blevet af Mordex. Jeg har været væk et stykke tid, men ser ikke at han har været inde for nylig. Blev han syd på.

mvh
binky

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-09-04 18:14

Han var her for en måned siden www.kandu.dk/dk/spg/46362

Kommentar
Fra : binky

Dato : 03-09-04 21:56

Hej dova
Jeg har læst en del af det skidt, der er mange, der vælter ud over dig. Ved du hvad, du giver gode og medmenneskelige svar, så tag dig ikke af det. Du virker engareret i de spørgsmål, du svarer på, og det respekterer jeg meget.

Alt godt til dig

mvh
binky

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-09-04 22:32

Mange tak skal du have binky. Det er jeg glad for at høre

Og alt godt til dig også

Mvh dova

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 7 point
Dato : 03-09-04 22:56

Han kom da hjem! Men det da rigtigt opserveret binky, jeg har hellr ikke set ham længe. Du kan jo gå ind i et af hans svar og skrive et indlæg, så vil han nok få en mail fra Kandu.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-09-04 07:46

Jeg ved det ikke, men Mordex søgte jo job som chauffør, så måske han har fået det (eksport-chauffør ?) ..og så er han jo nok ude at trille.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : binky

Dato : 10-09-04 20:10

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-09-04 20:15

Virkede det? Så kan du måske fortælle hvorfor han ikke er på Kandu?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-09-04 20:18

Jeg er også nysgerrigheden selv

</MOLOKYLE>