/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Indlæsning af spil ?
Fra : cccf
Vist : 534 gange
100 point
Dato : 03-09-04 17:11

Når jeg vil indstallere spil på min PC skriver den
Procedureindgangspunktet Lpkpresent blev ikke fundet i ddl-biblioteket
usb10.dll.??
Hvad betyder det og hvordan finder jeg den.?
Skal jeg prøve at indstallere Win xp igen.
Venligst
cccf

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 03-09-04 17:18

Ved ikke om det er Themepark, men du kan finde en FAQ her der måske løser problemet!
http://www.adamhearn.co.uk/games/themeparkworld/tpwwin2kfix.html#downloads

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 04-09-04 10:46

Hej tedd
Jeg har været inde og kigge på den side men jeg ved ikke hvilke fil jeg skal hente hjem for at løse mit problem ? der er jo mange forskellige filer her. og jeg aner ikke hvad der reelt er mit problem udover hvad jeg har skrevet til dig.
cccf
obs: det er blandt andre "theme park world" jeg har. Mine spil har kørt uden problemer på win 98.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 04-09-04 13:39

Du skal "rulle" lidt længere ned på siden. Der står løsningen til lige netop det problem du beskriver! Noget med at du skal omdøbe usb10.dll i spillets installationsmappe og lade winxp bruge sin egen!

Kommentar
Fra : cccf

Dato : 05-09-04 11:46

der står jeg skal gå ind i windows explorer og ændre usp10.dll til usp10.dll
Det er fuldstændig volapyk for mig , så jeg opgiver hermed.
Hilsen
cccf.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-09-04 11:54

Du går ind i den mappe spillet bliver indstalleret i og leder efter usb10.dll. Den omdøber du til _usb10.dll, så burde det virke.

Godkendelse af svar
Fra : cccf

Dato : 09-09-04 12:29

Tak for svaret tedd.