/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
autograf dealer
Fra : tobi3
Vist : 358 gange
50 point
Dato : 03-09-04 15:44

hej kener i en udenlansk autograf dealer som har marne autograf så vil jeg garne høer fra jeg

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-09-04 16:15

hej kender i en udenlandsk autografdealer som har mange autografer? hvis så ... vil jeg gerne høre fra Jer
så kan det være man kan læse det *S*

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-09-04 16:31

Annehvid

Det var dog en led kommentar du kom med der, det er jo ikke alle der skriver fejlfrit, og jeg tror de fleste forstod meningen alligevel

Kommentar
Fra : Annehvid

Dato : 03-09-04 17:03

det var sku for at hjælpe overhovedet ikke led

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-09-04 17:04

sgu staves med g

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 03-09-04 17:31

Annehvid, hvis du virkelig vil rette fejl, så find dog dem allesammen..

tobi3 > på www.qxl.dk eller www.ebay.com kan man ofte finde samlinger, som man kan byde på. Held og lykke med det!

Mvh Niels

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 03-09-04 22:32

Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt
i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente
vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete
padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til
at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr
bgotsav, men odret som en hleehd.
fortsat go' weekend...

Kommentar
Fra : frk.fidus

Dato : 10-04-05 20:07

den var fsntaistak

sakl vi lgee ?