/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem er "STRARUP"?
Fra : Franksp
Vist : 1101 gange
1 point
Dato : 02-09-04 22:08

Jeg håber ikke dette spørgsmål er for personligt, men hvem er "ham der strarup". Jeg mener jeg har "mødt" ham én gang. Hvis I kigger på hans point/aktivitet, så kan I se han er meget aktiv. Ligger meget højt på TOP 50 listen.
strarup, hvis du selv læser dette, vil jeg gerne ha´en hilsen fra dig på min hjemmeside. Jeg synes det er fantastisk, at du kan være så aktiv, uden at være "kendt". Du får ikke noget link, da jeg er sikker på, at det finder du selv ud af?
Er der andre KanDu brugere der kender denne strarup, som bare arbejder "stille og roligt i baggrunden".

Jeg tror han er "en rar mand" - Jeg har engang, for længe siden set et billed af ham.

De venligste hilsener

franksp

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-09-04 22:16

Jeg tror ikke han er særligt aktiv mere se:
http://www.kandu.dk/dk/Userhist.asp?uid=26403

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 02-09-04 22:23

Det er længe siden jeg har set noget til ham, men det er en gut der ved noget om PC

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 02-09-04 22:39

Hej BjarneD

Jeg ved egentligt ikke rigtigt hvad du mener med dit svar. Han ligger da som nummer 4 på Top 50

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-09-04 22:46

Det du kan se er at han ikke har været inde og svare på noget siden maj og ellers i januar.
Da jeg startede på Kandu lå Strarup helt i top, men som du kan se på hans historik så har han altså ikke besvare noget i de seneste måneder så hans 4. plads skyldes nok et meget højt pointtal.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-04 23:07

BjarneD -> Se lige denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/47583 , der er nye kommentarer!

Accepteret svar
Fra : Fnollerpige

Modtaget 11 point
Dato : 02-09-04 23:38

Strarup var en sk... dygtig Kandubruger... saglig, ingen ballade fra hans side....men jeg ved han stod af herinde nogenlunde på den tid Zonker huserede, og inden Dr. Ruth og Ram "underholdte"....

Han bruger sin tid på mere seriøse sites /hans eget udsagn) men skulle dette indlæg lokke ham til, vil jeg lige sige:
Hejsa Strarup....

Karina

Ja, Frank det passer fint.... Strarup var i kort tid medlem af Zonker-sekten på YFFboardet *GG - det er der du så hans billede....
Men hvis du virkelig vil vide HVEM han er - så kig hans profil, og tjek de spørgsmål ud han deltog i, det forklarer vist bedst hvem han er....

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 03-09-04 08:37

gaaaaaaaaaab er du her endnu arne.jakobsen ...ta dig dog en svamp

svadderhovede/
former knows as the_expert nu med lig i lasten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-04 10:05

At strarup ligger nummer 4 på top 50 skyldes nok at han har været bruger siden 21.06.02.

Han har sikkert været meget aktiv i en periode. Og opnåede da også at være nummer 1 på top 50. Det har sikker været han mål.
At strarup så ikke er aktiv mere, kan han jo kun selv give en forklaring på.

En hurtig søgning på kandu viser at du Franksp og strarup har "mødt" hinanden i 21 spørgsmål.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 03-09-04 21:40

Hej ans

Nu bliver jeg nysgerrig. Hvordan finder du af, at jeg har "mødt" strarup i 21 spørgsmål. Selvom jeg har været her på KanDu i temmelig lang tid, kan jeg forstå, der er mange ting jeg ikke ved nok om. Jeg venter spændt på dit svar.

De venligste hilsener
Frank

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 03-09-04 22:02

Nu kan jeg jo ikk esvare for Ans, men jeg gjorde det jeg tror hun har gjort jeg lavede en søgning under alle emner på strarup+franksp, det gav også 21 resultater.
Jeg har ikke tjekket om I var der begge to, men om ikke andet må I være nævnt begge to da resultatet vil være baseret på spørgsmål der indeholder både franksp og strarup
Du har da været med 1½ år længere end mig Frank

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-09-04 23:13

Hej Franksp

Jeg gjorde som BjarneD skriver, lavede en søgning på strarup+franksp, tjekkede de fleste af dem og ganske rigtigt i var med begge to.
Der er mange svar at finde ved at søge på kandu

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 07-09-04 20:14

Tak for svaret Fnollerpige.

Kommentar
Fra : manson2

Dato : 10-09-04 02:44

Spille dum for at gøre sig interessant, det er lige Frank SP(ytslikker) stilen.

Gud fader bevars

Kommentar
Fra : strarupski

Dato : 16-03-08 15:26

Hejsa,

hmmm... tja... hvem er ham strarup fidusen... :)

hehe.. tja... øh... ka' desværre ikke logge ind på min profil... da jeg ikke ka' huske min code...
og jeg ikke ka' komme ind på min gamle worldonline mail som jeg heller ikke ka' få adgang til...

men sad og var ve' at pille ve' min hjemmeside og få den opdateret da jeg så jeg havde nogle sider liggende
med tips og tricks og hjælp som jeg også havde linket til herinde fra...
og ville lige ta' et kug herind... før jeg fjernede dem for at fp lidt mere plads på min hjemmeside...

hmmm.. tja... det var nu mere 3d relateret forums... a la CGtalk...
http://forums.cgsociety.org/

også Hejsa til Fnollerpige aka Karina... var sgi' skægt ind imellem...

jeg er uddannet datamatiker (maj. 2002)... (dog aldrig arbejdet som datamatiker) var også stor arbejdsløshed blandt datamatikere dengang jeg blev uddannet...
var vist også omkring den tid jeg startede på Kandu... interesserede mig også mere for 3d grafik og animation end at sku' lappe pc'er sammen eller pc support...
så var på et 3d animations kursus på Animationsværkstedet i Viborg... hvor jeg så fandt ud af jeg ikke var så go' til at animere men bedre til den tekniske side af 3d programmet Maya...
efter kursuset hjalp jeg med på et projekt der hed "Jorden Kalder"...
http://www.animwork.dk/Default.asp?ID=438
hvor jeg bl.a. satte astronaut figuren op...
og i August '04 fik jeg arbejde ovre i England på den 3d animerede TV serie "Captain Scarlet"... hvor jeg arbejde i 10 måneder i research og development afdelingen...
http://www.captainscarlet.com/
var omkring den tid hvor jeg stoppede herinde...

men havde i et stykke tid været træt af at være herinde... har ikke noget imod at hjælpe...
men blev rimelig træt af al den diskution samt ordkløveri omkring point og sårn...
en af grundene til jeg startede herinde var... at vedligeholde mine computer færdigheder samt hjælpe folk hvis de havde nogle problemer... f.eks. med pc som jeg ku' løse...
det var med til at holde de små grå i gang... når man nu gik og var arbejdsløs...
plus var da også en hvis glæde i at hjælpe... har jeg da stadigvæk bare på andre forums... hvor der ikke er point involveret...
ka' godt hjælpe folk uden jeg behøver at få noget for det...

hmmm... hehe... næ var nu ikke mit mål at blive nr. 1 på toplisten og så tøffe herfra... blev bare træt af atmosfæren der huserede... og fik andre ting og se til...
samt andre steder hvor man eventuelt også ku' hjælpe...
plus derefter skete der en del trælse ting på hjemmefronten... som jeg stadigvæk slås med... og som jeg ikke lige har den store lyst til at uddybe her... :)

p.t. er jeg 33 år... og bli'r 34 til sommer...

tja... det var lidt om mig... :)

mvh.

Strarup

fandens også spørgsmålet er lukket... så nu ka' jeg slet ikke få point for at besvare det... *GGGGG*

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 18-03-08 05:21

Vi er nogen der husker godt...LOL
well, well....de 11 svarpoint var mine søde Strarup, har dem stadig ser jeg ....
Og du husker endda mit navn, dejligt eller du ved det fles "som at vende hjem" ikk....
Nå, men ser Kandu.dk lever endnu, cool...eller ikk.
men som sagt Strarup - de point er bare mine....

Pas godt på dig selv *knuser
og P.S ja der var meget pis herinde...hvad var det nu de hed Zonker og Rambuk, Ramgul, naaaaæ Ram2 LOOOOL, ja det var tider

Fnollerpige