/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Take a Break
Fra : fea
Vist : 337 gange
200 point
Dato : 02-09-04 12:41

På min skærm kommer der hele tiden en lille grøn firkant og blinker hvor i der står take "(billede af en kaffekop) break".
Den må have lagt sig ind på min computer selv, og jeg kan ikke finde ud af at fjerne den.
Jeg har kørt adware på maskinen og fjernet hvad sagde.
Hvor skal jeg starte?

Accepteret svar
Fra : birger100

Modtaget 210 point
Dato : 02-09-04 13:15

Hvis du ved hvornår den er kommet kan du jo evt. gendanne systemet et par dage før..
Eller kan du prøve at gå ind på www.Spywarefri.dk... de har mange gode programmer til at fjerne spyware og adware..
håber det hjælper..

Birger

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 02-09-04 13:39

Prøv at gå ind under Kontrolpanel > Tilføj/fjern programmer! Hvis der ligger et program kaldet break der, så afinstaller det!

Kommentar
Fra : arlet

Dato : 02-09-04 16:17

Og ellers.
Hent en hijackthis : http://www.arlet.dk/hjt.htm
og kopier loggen herind

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 04-09-04 01:13

hmmmm, et eller andet dæmrer.
Har selv haft den kan jeg huske, er ikke helt sikker men er lige ved at tro den hører til dit grafikkort
prøv at kigge lidt nærmere nede ved siden af uret, se om ikke der er et ikon der hører til dit grafikkort.
undersøg om ikke det skulle være derinde den gemmer sig
skal nok skrive hvis jeg kommer i tanke om hvor det helt præcis er jeg havde den

Godkendelse af svar
Fra : fea

Dato : 07-09-04 20:38

Tak for svaret birger100.
Jeg ved ikke rigtigt, hvad det er der har løst problemet; men det er løst. Jeg har kørt ad-ware flere gange unden det har hjulpet. Så afmonterede jeg alle stik og satte dem i igen og startede op igen og pist borte var problemet. Mærkeligt synes jeg.
Tak for deltagelsen
mvh. fea