/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mit nyhedsbrev snuppet som spam
Fra : luxenburger
Vist : 639 gange
100 point
Dato : 02-09-04 09:59

Jeg udsender et ugentligt nyhedsbrev; ganske useriøst og med billige øl som grundliggende tema. Jeg sender det bare til en gruppe i mit adressekartotek. Men så i dag fik jeg nedenstående svar på mit nyhedsbrev. Er det noget man skal tage sig af og hvem er det i givet fald man skal have fat i?

Our UCE (spam) detectors have been triggered by a message you sent:-
To:XXXX
Subject: Tilbud 30. august - 4. september
Date: Wed Sep 1 22:04:47 2004
This message has been rejected. The detector that triggered is
SpamAssassin.

The content of your message indicates that it is probably spam e-mail,
which is why it has been rejected.

We do not accept unsolicited commercial (spam) e-mail and actively
work to stop it. If you are sending spam and continue to do so, your
Internet Service Provider may be contacted and requested to close your
account.

If you have any questions about this, or you believe you have received
this message in error, please contact the site system administrators.

--
MailScanner
Email Virus Scanner
www.mailscanner.info
Mailscanner thanks transtec Computers for their support

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 02-09-04 10:02

If you have any questions about this, or you believe you have received
this message in error, please contact the site system administrators.

Det er vel det du skal gøre

Accepteret svar
Fra : PepsDK

Modtaget 110 point
Dato : 02-09-04 10:02

DU kunne vel skrive en e-mail til dem? ;P

og så rolig forklare hvordan det hænger sammen, og at det altså ikke er spam mail.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 02-09-04 10:21

Måske en af dine modtagere ikke er så interesseret og har trykket på bloker og rapporter i forbindelse med et spamfilterprogram.

Kommentar
Fra : dk

Dato : 02-09-04 10:27

mange mail servere frasortere "unsolicited" mails fra, netop fordi de i de fleste tilfælde indeholder SPAM

Godkendelse af svar
Fra : luxenburger

Dato : 02-09-04 10:49

Tak for svaret PepsDK.

Kommentar
Fra : Toyotas

Dato : 02-09-04 10:51

Prøv at gå ind på spamfighter.Det er gratis at oprette.Jeg har det selv og det fungerer.