/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
edderkop kabale spil Xp
Fra : Blackie
Vist : 1701 gange
50 point
Dato : 09-07-02 00:58

Hvor kan jeg få det spil til win 98.

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-02 08:43

Hej blackie

Det er et godt ?, jeg leder også efter, men det er ikke nemt at finde, jeg har sågar prøvet at pille det ud af min xp pro, men uden held. min kæreste vil nemlig gerne have det på hendes bærbare, som også køre win98, og som ikke er stærk nok til at køre xp.
Hvis du finder ud af det, vil jeg da gerne vide det:)

mvh Melander

Accepteret svar
Fra : trixster

Modtaget 50 point
Dato : 09-07-02 14:50

Hej

Jeg har den ligende, som jeg selv bruger til at flytte med runt til nye maskiner.
Den virker

Giv mig din mail så sender jeg den til dig.

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 09-07-02 14:52

Hej trixster

Gider du og sende den til mig også på..

bomelander@tdcadsl.dk

mvh. Melander

Kommentar
Fra : Blackie

Dato : 09-07-02 15:32

Det ville være dejligt
thetiger@mail.dk

Kommentar
Fra : Blackie

Dato : 11-07-02 10:44

Jeg kan ikke finde ud af jeres point system her på kandu, er ny.

Godkendelse af svar
Fra : Blackie

Dato : 11-07-02 22:09

Tak for svaret trixster.

Kommentar
Fra : norDBerg

Dato : 01-10-02 23:18

Til Trixter

Ville kanon hvis du gidder sende det fantastiske Edderkop-kabale til mig... har simpelthen savnet det spil, siden jeg gik fra XP.

Håber du gidder??!?!!?! allan@nord-design.dk

Vh. norDBerg

Kommentar
Fra : c.humlum

Dato : 04-10-02 22:03

Hej trixter
Håber du kan sende dette spil til mig også. Har samme problem som de andre, efter "nedgradering".
mvh
Christian

christian.houmann@skolekom.dk

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 06-10-02 22:25

Jeg tror jeg ligge det online så alle kan hente det, det blive dog først i morgen engang jeg skriver lige i morgen hvor det kommer til at ligge.

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 06-10-02 22:26

Jeg tror jeg ligge det online så alle kan hente det, det blive dog først i morgen engang jeg skriver lige i morgen hvor det kommer til at ligge.

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : zibbo

Dato : 23-10-02 13:54

Hej Trixster
Kunne få dig til at hjælpe mig også med at få edderkop-kabalen fra winxp til win 98.
På forhånd mange tak.
M.v.h Zibbo
otto@tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 26-10-02 00:12

Trixter det ville være for dejligt hvis du også sendte det til mig :)

Min e-mail er: wabstergirl@hotmail.com

Jeg savner virkelig at have det på min egen pc.. :/

På forhånd tak!

Wabstergirl

Kommentar
Fra : Sakki

Dato : 31-10-02 09:40

Hej Trixter,

Ville du have mulighed for at sende til mig også ?

Stine-Ernfeldt@Ofir.dk

PFT

Stine

Kommentar
Fra : snegom

Dato : 05-11-02 20:15

Hej Trixter

I rækken af de mange er jeg også interesseret i spillet. Spillet kan sendes til mig på liin@ofir.dk

Stor hilsen

Mogens

Kommentar
Fra : lelle

Dato : 25-11-02 18:27

Hej Trixter

Det lyder godt, at du har spillet edderkop. Hvis du vil sende det til mig også, så vil jeg blive meget glad og glæde mig til mange gode timer med spillet.

Spillet kan sendes til hellemik@galnet.dk

Kommentar
Fra : zibbo

Dato : 30-11-02 11:01

Hej Trixter

Jeg er åbentbart ikke alene om glæden ved spillet "Edderkop". Ligesom mange andre kunne jeg også godt tænke mig det, så mig må du også gerne sende det til

lotte@popx.dk eller otto@tdcadsl.dk

På forhånd tak!

Kommentar
Fra : wabstergirl

Dato : 01-12-02 19:06

Til alle

Trixter er åbenbart aldrig online mere for han har ikke sendt til mig eller de fleste andre herinde... så vi kan lige så godt glemme det... :(

Wabstergirl

Kommentar
Fra : boomslang

Dato : 02-01-03 17:18

Jeg tror jeg ligge det online så alle kan hente det, det blive dog først i morgen engang jeg skriver lige i morgen hvor det kommer til at ligge.

Mvh
Trix

det håber vi alle på du ville ikk´

online med det ...

mange tak.

mvh.
Boomslang

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 02-01-03 22:24

Så fik jeg lige tid til at lave den side sorry for den lange tid.

Hent den her http://edderkopen.tripod.com/

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : snegom

Dato : 02-01-03 23:16

Trixter er GUD

Stor hilsen

Snegom

Kommentar
Fra : boomslang

Dato : 06-01-03 01:01

Rigtig mange tak...

Trixster...

og den køre bare for fedt på mit windows 2000

kanon

mange tak..

ha´ det nu godt alle

mvh.
BoomSlang