/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Tidsplan
Fra : jber
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 01-09-04 17:47

Hej

Jeg søger et program til at lave tidsplaner ligesom man kan i MS Project
nogle der kender sådan et?

Jesper Eriksen

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-09-04 19:27

Hvis det skal være ligesom MS Project, så kan jeg da anbefale MS Project

Accepteret svar
Fra : jakjoe

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-04 20:40

Jeg kender ikke et program som det du ønsker...men du kan prøve at lede efter et her.

http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?search=project+management&la=en
http://www.all4you.dk/FreewareWorld/links.php?search=project+&la=en

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : jber

Dato : 01-09-04 20:44

Ja MS project er rigtigt godt men jeg vil ikke betale en licens til det så derfor søgte jeg et andet

Godkendelse af svar
Fra : jber

Dato : 02-12-04 21:20

Tak for svaret jakjoe.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 02-12-04 21:30

Jeg siger tak

mvh
jakjoe