/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
open office
Fra : dengamle
Vist : 318 gange
46 point
Dato : 31-08-04 16:54

jeg har deværre store probemmer med at få installeret opn office
er der nogen der vil hjælpe en nybegynder
Hilsen Dengamle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-08-04 17:00

Kunne du evt. beskrive problemerne nærmere?

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 31-08-04 17:08

jeg ved ikke hvor jeg skal installer

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-08-04 17:14

Når ud starter installationen foreslår den selv en destination.. Bare godkend den

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 31-08-04 17:17

Normalt er det C-drevet, under programmer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-04 17:23

Når du pakker programmet(ZIP) ud i en mappe som du opretter til formålet,så vil der helt nede i bundet af mappen være en fil der hedder setup.exe,klik på denne og følg anvisningerne.
Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-04 17:32

og så kan du slette den mappe igen, som du har pakken ZIP filen ud i(bagefter opsætningen)for at spare plads.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 31-08-04 17:33

pakket

Accepteret svar
Fra : Jernladyen

Modtaget 56 point
Dato : 31-08-04 17:52

Det var den jeg installerede i går. Når du har udpakket alle filerne (højreklik på den mappe, du har downloadet og vælg "udpak alle"), skal du dobbeltklikker på den mappe der kommer. Helt nede i bunden på nederste linie sidder der en der hedder "setup" (den med skærmen på). Den trykker du på (dobbeltklik) og så går installationen i gang. Hvis du ikke har de nødvendige javafiler, kan du hente dem på: http://java.sun.com/downloads/index.html
Dem manglede jeg i hvert fald. Og den kunne ikke installeres ordentligt uden. Så jeg var nødt til at gøre det to gange. Hvis du ikke ved om du har den, er det nemmest at hente java'en først.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 31-08-04 19:17

jernladyen
Jeg er på office siden hvor skal jeg installere den.
hilsen dengamle

Godkendelse af svar
Fra : dengamle

Dato : 31-08-04 19:35

Tak for svaret Jernladyen.

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 31-08-04 19:38

Har du fundet ud af det??
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 31-08-04 21:01

nej Jette

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 01-09-04 18:50

jernladyen
Nu har jeg prøvet siden i går gider du at forklare hvor og hvilken side jeg skal installere den fra jeg har installeret java
Hilsen dengamle

Kommentar
Fra : dengamle

Dato : 19-09-04 13:28

jernlaydy gider du at besvare mit spørgsmål
dengamle