/ Forside/ Teknologi / Administrative / Andre administrative / Spørgsmål
10  Teil 559
Problem i Pagemaker
Fra : Mallie
Vist : 507 gange
100 point
Dato : 31-08-04 13:12

Jeg har lavet et logo i pagemaker som jeg også gerne vil have lov at benytte i andre programmer.

Mit problem er: Hvordan får jeg lov til at gemme det som TIF, BMP eller lign.

Man kan ikke højreklikke og vælge "gem som", heller ikke trykke ctrl C og så ctrl V i et andet program.

Har nogen en løsning ?

vh
Mallie

Accepteret svar
Fra : poul_from

Modtaget 110 point
Dato : 31-08-04 13:46

kan du ikke eksportere det i stedet fra filer

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 31-08-04 13:58

Hmm måske, men jeg kan kun vælge at eksporter som PDF og så eksporterer den hele siden og ikke kun logoet,
eller som html. Men måske er det et spørgsmål om at ændre på indstillingerne der.... ?

Jeg har prøvet men det vil ikke lykkedes for mig at åbne det bagefter i f.eks. Word.

Kommentar
Fra : poul_from

Dato : 31-08-04 14:13

så kender jeg ikke svaret jeg bruger normalt idesign og laver logoer enten i illustrator eller photoshop
det enste jeg så kan foreslå er at du eksporterer det som pdf for så at åbne det i photoshop (hvis du har programmet)

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 15-12-04 13:13

Tak for svaret poul_from.