/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
sjov festtale
Fra : poulmartin
Vist : 14705 gange
60 point
Dato : 30-08-04 18:06

til guldbryllup sjov festtale
NB:haster

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-08-04 18:36

Prøv om du kan finde noget på www.festsange.dk
Der er meget andet end sange.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 30-08-04 19:06

Hvis du søger efter "festtaler" på nettet, så vil du finde mange henvisninger.
Men mon ikke du selv skal gøre et stykke arbejde, og tilpasse talen til "dit" guldbrudepar.

http://www.seniorinternet.dk/seniorfritid-festsange.htm

mvh
jakjoe

Accepteret svar
Fra : Teil

Modtaget 70 point
Dato : 30-08-04 19:44
Kommentar
Fra : ksv

Dato : 30-08-04 21:48

Ved ikke om den er for voldsom til et Guldbryllup, men en "ironitale" er altid god. Du holder en ironisk tale om "brudeparret", hvis de f.eks. er skide dårlige til at danse, så siger du at de danser som en drøm og hver gang du siger noget ironisk, så har du et par hjælpere, som smadrer en tallerken. Den er god... HUSK en papkasse til at smadre tallerkenerne ned i - ikke alle er lige glade for at få smadret tallerkener direkte på gulvet...

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 30-08-04 22:21

Ellers så send lidt tekst. Festsange og taler har jeg lavet en stor del af. Havde mit eget bureau på et tidspunkt, men fik stress - markedet er for stort.
Men måske kunne jeg lige give en hånd.......

Godkendelse af svar
Fra : poulmartin

Dato : 02-09-04 15:21

Tak for svaret Teil.

Kommentar
Fra : maxima51

Dato : 24-11-13 17:25

Hej.
Jeg søger efter en festtale,som drejer sig om en københavnerpige,som flytter til Jylland,og har meget svært ved at forstå språget.
Den blev læst op i Cafe Hak Søndag den 24 .11 2013