/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
AutoCAD sprog pakke
Fra : PanicAttack
Vist : 1209 gange
50 point
Dato : 30-08-04 10:47

Hejsa

En bekendt har fået et tilbud om at købe en billig brugt udgave af en Polsk version af AutoCAD 2005
Han kunne derfor godt tænke sig at vide om det er muligt at downloade en Dansk eller Engelsk sprog pakke, sådan at det er mulig at forstå, hvad der står ???

Hilsen

PanicAttack

Accepteret svar
Fra : CADmageren

Modtaget 60 point
Dato : 30-08-04 10:59

Hej PanicAttac.

En billig brugt polsk AutoCAD... Hvorfor ikke bare finde en engelsksproget piratkopi?

Autodesk software kan ikke overdrages eller sælges. Så hvis din bekendte ønsker at drive en lovlig virksomhed må han til lommerne. Ellers kan det i sidste ende blive meget dyrere at blive snuppet af BSA.

Med venlig hilsen
www.cadmageren.dk

Michael Christoffersen

Godkendelse af svar
Fra : PanicAttack

Dato : 30-08-04 11:10

Hey Michael

Var ikke klar over at Autodesk software ikke kan overdrages eller sælges lovligt, men mange tak for at du informere mig om det. Det skal jeg sige videre ;) Acceptere det her som svar, da det selvfølgelig skal være lovlig.

PanicAttack

Kommentar
Fra : CADmageren

Dato : 30-08-04 11:24

Måske kan han nøjes med en AutoCAD LT

Hvis der ikke er behov for specialtilretninger, kan en LT i langt de fleste tilfælde være fuldt tilstrækkelig.

Mvh
Michael Christoffersen

Kommentar
Fra : meiland

Dato : 30-08-04 14:11

Kan kun give CADmageren ret.

Hvis din bekendt er studerende på en godkendt institution, kan han/hun købe en studielicens, der såvidt jeg husker er gældende i 2 år.

Se evt. på www.uhrskov.com

/meiland