/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Luke2000 - SkopTIP
Fra : arne.jakobsen
Vist : 480 gange
10 point
Dato : 30-08-04 03:23

Hej Luke2000. Igår kom jeg med et tip vedr. email på kandu.

Det fik dig til at skrive et tip som kaldte MIT tip et SKOD TIP. Kære Luke, hvis du havde været i stand til at læse og forstå det danske sprog, ville du have set at jeg IKKE talte om den email-adresse der indtastes og vedligeholdes der hvor DU gjorde det, men som jeg også skrev: i DIN PROFIL. Lidt senere var der en anden der forsøgte at forklare at DU havde taget fejl. Han gentog sådan set bare det jeg allerede havde sagt.

Hele mit tip gik ud på at andre ikke skulle kunne se din email-adresse. Og den email-adresse du var inde og rette, ER der INGEN andre end dig der kan se (bortset fra kandu).

Så Luke2000: Før du næste gang vælger at overpisse et TIP, så vær lige sikker på at du også både har LÆST og FORSTÅET det!

DU har IKKE fortjent de udlovede point, så jeg gi'r dem til en anden! HA

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-08-04 03:48

Jeg vil ikke dine point... Lær at skrive ordenlig. Hvad jeg ellers mener om dig holder jeg for mig selv.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-08-04 03:50

men mon ikk dit tip http://www.kandu.dk/dk/tip/8886 Siger mere end ord om din seriøsitet.

Kommentar
Fra : Luke2000

Dato : 30-08-04 03:55

Citat fra arne.jakobsen om andre kandu brugere

"hvad pokker får dig til at kalde dig EXPERT??? Sure brokrøv"

"the_ æt ræt møj ekspært -> Jeg er da ligeglad med hvem du er, blot jeg slipper for flere af dine tåbelige kommentarer."

" I øvrigt kan du heller ikke stave dit eget sprog."

Gider bruge mere tid på at du kan svine mig til... Men helt og lykke med den kurs.

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 30-08-04 08:04

Troede igrunden den utåelige arne.jakoben / return havde pakket sydfrugterne og smuttet fra kandu, men det kan jeg se han ikke er øv øv æv ;-(

Skvadderhovede/
former knowns as the_expert nu med lig i lasten

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 30-08-04 14:44

Som jeg tidligere har anbefalet arne.jakobsen som har forsøgt at sætte dagsordenen for hvordan JEG og HVORHEN jeg skal lægge mine spørgsmål m.v. så vil jeg stadigvæk foreslå individet at han smutter over på et fora specielt for den kategori af mennesker som har et usædvanlig behov for at MARKERE SIG, uanset om det gavner kandus brugere eller ej. Blot han selv kan blive tilfredsstillet er han sikkert hamrende ligeglad med hvor mange han præsterer at få i dårlig humør. Jeg ønsker såment blot at det skal være sjovt og hyggelig at gå på kandu, men måske åbner jeg snart selv en personregistreret portal hvor seriøse brugere (og dem er der heldigvis rigtig mange af) kan hjælpe hinanden med alt hvad der måtte være behob for. Nu får vi at se.
arne. jakobsen opfør dig seriøs, respekter kandues brugere, snak ordentlig herinde og vis (såfremt du da magter det) at du er kan opføre dig som en voksen og forhold dig til at der skal være plads til ALLE - du læste rigtig - ALLE. Og ta` så og skam dig over blandt andet dette her link ud af mange.
http://www.kandu.dk/dk/spg/48067

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-08-04 17:01

Her er virkelig hyggeligt her inde på KANDU!
Husk du bliver ikke bedømt på den du er, men på det du skriver!
Hvis man ikke kan sige noget pænt om folk, så lad være med at sige noget dårligt, det vil skade dit IMAGE!

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 10 point
Dato : 02-09-04 23:17

arne.jakobsen: Det var nu et udemærket tip med e-mail adresse i sin profil.
Og så børn, lad nu være med at ødelægge jeres dårlige humør. Ha ha
VH Palle Hansen

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 02-09-04 23:41

Tak for svaret pallebhansen.

Svar lige på det ? som var indledning til at du kom med dette GENIALE svar!