/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Kazza lite
Fra : lars.dk
Vist : 473 gange
10 point
Dato : 29-08-04 15:11

hvor kan jeg downloade kazza lite gratis uden at skal oplyse min e-mail

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 29-08-04 15:24

www.kazaa.com - der er ingen der siger du skal skrive en gyldig e-mail.. det eneste krav er at det du skriver indeholder et @ og et .

Iøvrigt kan jeg ikke anbefale dig at bruge kazaa, som er en af de mest kendte fildelingstjenester, og derfor også bliver holdt mest øje med af lovens lange arm..

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-08-04 15:28

det er desuden fuldt af virus og andet godtfolk. hvis du virkelig vil, bør du bruge emule.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 29-08-04 15:51

Brug limewire.com

Kommentar
Fra : Karl_Smart

Dato : 29-08-04 16:18

eller lad helt være..

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 29-08-04 17:21

Karl_Smart - han efterlyser KaZaA LiTe .. ikke KaZaA!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 29-08-04 17:46

Kazaa Lite er kun en smule mere renlig end Kazaa (dark), men har begge de samme ulemper, at de slæber et hav af spyware med ind hver gang de startes, så når du har været på nettet med den, så check for spyware.
Da jeg brugte Kazaa, havde jer hver gang fået mellem 12 og 15 spyware ind, som åd af processorens tid, så det hele kørte langsommere.
Ofte var der en spyware som nægtede at lade computeren lukke ned, når man ville slukke, så man måtte tvinge den i knæ.
Iøvrigt findes det program som benyttes af KaZaa i en anden forklædning, under et andet navn, men var lige så slem til at hente spyware.
For tiden bruger jeg selv WinMix. Det er ikke det hurtigste program, men det slæber heller ikke grisseri med hjem.

Accepteret svar
Fra : plasse

Modtaget 10 point
Dato : 30-08-04 17:41
Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 21-09-04 15:40

Du kunne også prøve Shareaza, der bruger Gnutalla2 netværket, det kan også koble op til eDonkey nettet, og hente der fra, desuden har det en funktion der gør at man efter sigende ikke for korumpere filer ned, jeg er selv ret ny i programmet, så jeg ved ike om det virker 100%, men det vil da være en pænt god ting hvis det passer.

Programmet er foresten gratis, ingen reklamer, og så vidt jeg ved heller ikke noget spyware.

www.shareaza.com

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 21-09-04 16:45

Men de er MEGA langsomme - brug www.wareznet.net (og nej, det er IKKE ulovligt at linke til den, det er kun ulovligt hvis du henter fra den!)

Godkendelse af svar
Fra : lars.dk

Dato : 26-09-04 20:58

Tak for svaret plasse.