/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
AB swinger billigt
Fra : saab900
Vist : 472 gange
40 point
Dato : 28-08-04 19:34

hej

er der nogen der ved hvor man kan købe en Ab swinger billigt????

Kommentar
Fra : ostemanden

Dato : 28-08-04 21:13
Kommentar
Fra : saab900

Dato : 29-08-04 20:20

ja..jeg har også været inde på den side men synes bare den er rimelig dyr....så er der nogen der ved nået om den kan fås billigere.. hvis ja hvor???

Kommentar
Fra : Postigj

Dato : 01-09-04 15:41
Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 06-09-04 14:27

Du kan købe en AB Motion hos www.Ellos.dk for 349,- Den er helt magen til Ab swing. Hvis du selv henter den på posthuset, koster det 40-50kr. i porto.

Ved ikke om den virker, da jeg kun har haft min et par dage

Kommentar
Fra : CeeTee

Dato : 20-09-04 11:47

I denne uge - fra i dag d. 20. sept. har de den i Føtex til 249 kr. Har selv lige været nede og erhverve mig en.

Kommentar
Fra : saab900

Dato : 21-09-04 16:10

okay jeg har også lige købt en i føtex...
jeg synes bare at jeg kun kan mærke det i benene og ikke i maven....hvad er det jeg gør galt???og forresten står der også i manualen at man ikk må holde hårdt om håndtagene men det kan man jo ikke lade være med for eller ryger man jo ned

Kommentar
Fra : CeeTee

Dato : 21-09-04 18:28

Jeg har samme problem - jeg gav den en ordentlig skalle i går efter jeg havde købt den, men jeg har ikke spor ondt i mavemusklerne, og jeg er altså ikke sådan vant til at bruge dem særlig meget. Jeg ved ikke om det er fordi jeg ikke kan finde ud af at bruge den ordentligt??

Kommentar
Fra : wasabiwoman

Dato : 22-09-04 01:36

Det samme her.
Når jeg "gynger", er det benene, der bliver trætte/syrer til: Jeg mærker intet i maven - heller ikke næste dag, og det plejer jeg altid at kunne, når jeg laver maveøvelser. Jeg har prøvet at flytte mig frem og tilbage på sædet, justere længden på benstøtten og sidde sidelæns, alt med samme resultat. Mon man så i det mindste får trænet benene lidt

Kommentar
Fra : saab900

Dato : 28-09-04 21:17

hehe ja. nu har jeg gjort det et par gange og kan godt mærke at jeg bruger mavemusklerne mere nu. i skal bare prøve at slappe så meget af i benene som overhovedet muligt.
men dagen efter kan jeg heller aldrig mærke det...nogen der ved om varen det er fup eller fakta???

Kommentar
Fra : ekyt

Dato : 01-11-04 10:29

Hej alle jer Ab swinger brugere.... må vi høre nærmere. Er det noget bras. Jeg har været fast besluttet på at anskaffe en, men hvis ingen af jer bryder jer om den, er der jo ingen grund til det. Det ville være skønt at høre hvad I synes om den og om I virkelig taber jer på maven og hofterne som de lover. Jeg venter med spænding.
Super at sådan nogle ting kan diskuteres her.

Kommentar
Fra : saab900

Dato : 16-11-04 13:14

i starten spænder man meget i benene men så lære man at gøre det rigtigt senere hen (2-3 dage for mig)... jeg synes helt bestemt du skal købe den, jeg kan allerede se resultater...

Kommentar
Fra : CeeTee

Dato : 16-11-04 14:19

Jeg må også sige at den faktisk har virket. Efter man lige hitter ud af hvordan den funker, så giver det resultat. Jeg kan godt se forskel nu fra før.

Kommentar
Fra : ekyt

Dato : 17-11-04 16:44

Tusind tak..... CeeTee og saab900 ... det vil jeg gøre.
ekyt