/ Forside/ Interesser / Helbred / Handicap / Spørgsmål
10  valde. 300
En Blee Hjemmeside
Fra : LoneS
Vist : 611 gange
100 point
Dato : 28-08-04 18:59

Hejsa alle sammen
Jeg skal bruge jeres hjælp.
Har engang fundet en hjemmeside hor man kunne købe bleer fra men kan bare ikke huske hvad den hedder
og nu står jeg og skal bruge den da jeg langt om længe har fået bevilliget de bleer til
min datter som vil passe hende bedst men det har været en sej kamp
Jeg kan kun huske hvor den kommer fra og de kommer fra Paul Hartmann A/S
har også været inde på deres hjemmeside men jeg kan ikke finde nogle steder hvad de har af bleer
Hilsen Lone

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-08-04 19:07
Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 110 point
Dato : 28-08-04 19:11

Her sælger de Hartmanns produkter:
http://voksenbleer.dk/index.php?manufacturers_id=1

Kommentar
Fra : LoneS

Dato : 28-08-04 19:35

Hejsa emesen

Tusind mange tak du er bare en ENGEL

Hilsen Lone

Godkendelse af svar
Fra : LoneS

Dato : 28-08-04 19:36

Tak for svaret emesen.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 28-08-04 19:46

Selv tak

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 09-01-06 11:15

https://shop.abena.com/Default.asp?ID=3635 den her er også ok det er dem jeg får fra igemmen min kommune