/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Toupie's guldkorn...............*****
Fra : emesen
Vist : 305 gange
1 point
Dato : 27-08-04 19:09

Vil du modtage ***** for dit tip "Den største IQ.."
Hvor er det godt sagt.
Jeg vil ikke påstå, at jeg kan leve op til alt det du siger, men prøve det vil jeg da.
Eyvind.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:16

Det kræver jo en stor IK, ikke emesen?

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 11 point
Dato : 27-08-04 19:17

Hej Emesen

Sålænge du ikke forhøjer point tallet så vil jeg gerne

Jeg ved da heller ikke om jeg ALTID selv vil kunne leve op til det, men jeg kan da også kun prøve
Tak for de rosende ord

// Toupie

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:17

Øh jeg mente IG, damn den er sgu svær!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-04 19:23

Her er det stjerner ikke point.
IG ved jeg godt hvad er, men Tedd - kan du ikke lige fortælle de andre hvad det er.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 19:27

Godt Emesen Jeg vil også meget hellere være "5 stjernet" end "point"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:28

Ignorante Grande? Tror ikke jeg mente IQ men IB

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:31

Nu kan jeg slet IK stave. Må være de koreanske håndboldpiger der forvirrer mig! Selvfølig er du da mindst 5 stjernet Toupie!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 19:31

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 19:35

Æv æv æv,der skulle have stået Toupie,over englen.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-04 19:38

Toupie er ingen engel.............og gi'r sig heller ikke ud for at være det.
Men derfor kan hun da godt ha' ret i det hun siger.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 19:41

Nu sender jeg snart vampyrflagermusen, og et pindsvin til dræbersneglen Keld!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 19:44

Keldd, jeg må give Emesen helt ret men det var nu sødt af dig alligevel

Tak søde Tedd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 19:45

Hov hov,det var bare for sjov,der ligger ikke noget underfundigt i det.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-04 19:47

Næ det ved jeg da godt Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 19:55

Okay okay.
Hvordan forklarer man intilligens?? Lad mig prøve:
Intilligens er modtagelse af informationer- bearbejdning af informationer, og videregivning af informationer.
Så kan der under udførelsen af det,opstå nogen konflikter ,så man har svært ved at tro på det.
Men jeg vil være optimist
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 27-08-04 19:56

Keldd - det her kan du udenad: http://www.kandu.dk/dk/spg/48104

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 20:05

Intelligens:
Er et mål for evnen til at forstå og evnen til at drage logiske konklusioner på baggrund af en række kendte faktorer eller begreber.
Derudover findes de intelligenser der ikke er så lette at måle:
Sproglig, musisk,rumlig,kropslig,personlig og social, samlet under et: EQ : emotionel intelligens.
Så kom der lige lidt videnskab med i det.

mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 20:22

Herligt Dova jeg har et par gange gået igang med bogen "følelsernes intelligens" men den er bare så GAAAB skrevet (eller også er jeg ikke motiveret nok) så jeg er aldrig nået gennem den

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 27-08-04 20:34

Kandu er ustabil til en afveksling,,får ikke en mail i øjeblikket.
eme-den over fra vvs har jeg heller ikke fået(jo altså fra dig)
Lad os håbe det bedre sig.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 20:38

Toupie

Sådan nogen bøger synes jeg også er ret kedelige. Nu kender jeg ikke lige den der, men opgav en anden tilsvarende:Ubevidst intelligens.
dova

Godkendelse af svar
Fra : emesen

Dato : 27-08-04 20:52

Tak for svaret Toupie. Jeg lukker spørgsmålet nu.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 27-08-04 21:04

Emesen, Tak