/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
pci kontroller
Fra : freddiemercury
Vist : 4364 gange
100 point
Dato : 27-08-04 14:48

hej jeg har bredbånd men kan ikke komme på nettet
jeg får denne fejlmelding at jeg mangler en driver til
"pci controller til simpel kommunikation"
help please

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 27-08-04 15:13

Kan du fortælle lidt mere detaljeret om din computer? Mærke? Motherboardnavn?

Kommentar
Fra : freddiemercury

Dato : 27-08-04 19:47

det viste sig at det var en musedriver der skulle installeres
sorry

Kommentar
Fra : peque

Dato : 27-08-04 19:48

Hvad har du siddende i dine PCI porte???? det ville også hjælpe hvis du kan finde ud af om dit netværkskort er installeret. Evt. skrive ned hvad det hedder helt præcist og så gå ind på driverguide.com og finde din driver til dit netkort der, hente den ned og derefter installere den på din pc. men til dette skal du jo bruge en anden pc med net adgang

Accepteret svar
Fra : kennybear

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-05 17:45

Det er som tedd skriver noget med bundkortet (motherboard), men det er faktisk lige så sandsynligt at det har noget med et internt analogt modem at gøre...hvis det er et modem så kan du bruge programmet PC Wizard til at finde oplysninger om ALT i din PC, og ja den finder ting som ikke engang Everest, Sisoft Sandra eller Aida32 finder, hent den her http://www.cpuid.com/pcw.php

Derefter er det en leg at finde det rette sted at hente sin driver, enten på www.driverguide.com men helst på producentens egen hjemmeside.

Godkendelse af svar
Fra : freddiemercury

Dato : 19-03-05 19:53

Tak for svaret kennybear.

Kommentar
Fra : kennybear

Dato : 19-03-05 20:08

velbekomme da rart det kunne bruges