/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
->jko superpoint er sjovere
Fra : 3773
Vist : 602 gange
1 point
Dato : 27-08-04 14:03

Læg en kommentar og få 400 bananer retur

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 27-08-04 14:18

Det var pænt af dig

Karina

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 27-08-04 14:30

Hej 3773!

Har du fået solstik eller negnvejrskuller?

Jysch

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-08-04 14:31

Tilslutter mig Fnollerpigen.
Jeg prøvede ellers at gøre opmærksom på muligheden for at annullere men-eh.......

dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-04 14:34

Dagens gode gerning, såmænd! Og Jko plejer bestemt at være en flink fyr.

Jeg er træt af at læse om at: "Han sagde,....og han gjorde.....og i en tidligere tråd....." osv osv. Specielt når jeg vupti kunne finde mange grimme tidligere udtalelser og ævlerier, fra nogen af dem med størst mavepine.

Ligeledes hænger alle de fordækte dobbeltprofiler mig lang ud af halsen.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-04 14:45

Point har jeg nok af, så jko kan ligeså godt få en bette portion, når nu Zerg har stjålet lidt fra ham.

Og som sagt er superduperpoængerne sjovere.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-04 14:47

Åhhhh det havde jeg glemt. Jko er almindelig bruger.

->JKO, registrer dig som superbruger (det koster ikke noget). Så kan du deltage i lodtrækningen om månedens dims, med alle de dejligt mange point jeg vil give dig (nogen skal jo vinde).

Kommentar
Fra : jysch

Dato : 27-08-04 14:49

Du har fuldstændig ret!

Kandu er så afgjort et dejlig sted at få hjælp fra - og mange gode råd, men det er ofte at en tråd kører helt af sporet og ender langt ude i hampen

Et frisk tiltag!

God weekend

Jysch

Kommentar
Fra : Rina2

Dato : 27-08-04 15:27

Hej 3773

Fint ide med dagens gode gerning.

God weekend

Hilsen Rina

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-04 15:29

Darvvs Rina.

Long time no see.

Hvor har du været?

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 1 point
Dato : 27-08-04 17:11

Bare der ikke er nogen der river håret af hinanden,
så er jeg med på den værste.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 27-08-04 19:52

ja sådanne kan man også bruge kandu

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 09-09-04 13:04

Tak for svaret Keldd. Vi må hellere lukke og slukke inden VI bliver elimineret.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-09-04 14:48

Selvtak,så galt burde det helst ikke gå,men jeg kunne godt tænke mig der
snart var valg til bestyrelsen i Kandu ha ha.
Havde lige siddet og skrevet en længere smøre,til et af Kandu indlæggene,og trykkede send,
den dukkede aldrig op.
Så et eller andet fordækt foregår der,ingen tvivl om det.
Hilsen
Keldd.