/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Gigaweb.dk???
Fra : onetime
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 27-08-04 13:29

Er der nogle der har erfargenger med Gigaweb.dk
min hjemme side er færdig, og den skal nu op. Ønsker erfaringer med gigaweb eller ligende???
Anbefalinger til web hoteller med domæne køb, ønskes...

Kommentar
Fra : ALBERTTRODS

Dato : 27-08-04 16:49

hejsa
Vi har www.cantos-corner.dkhttps://www.b-one.net/ det er en go server med en go optime.
Måske skulle du prøve den vi kørere meget på den.
Men skal du have mange futures skal du jo nok regne med at du får for det du betaler og ikke mere
MVH Alberttrods

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 100 point
Dato : 01-09-04 15:51

Hej igen onetime

Jeg har nu oprettet et webhotel hos www.web10.dk - Det ser også ud til at være godt - med mange fordele, men prøv selv at se. Men www.dothost.dk er også et godt bud, men de har tilsyneladende ikke subdomæner mere, men er meget prisbillige og stabile.
Jeg kender endnu ikke til web10's stabilitet, men det finder jeg ud af hen af vejen.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : onetime

Dato : 08-09-04 18:07

Tak for svaret bentjuul.