/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Trådløs router efter en router
Fra : svjkl
Vist : 389 gange
200 point
Dato : 26-08-04 19:49

Jeg har forsøgt at tilslutte en Linksys W54 trådløs router efter den router som TDC har udleveret i forbindelse med en ADSL professional løsning. Kan dette ikke lade sig gøre?

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 210 point
Dato : 26-08-04 19:59

Spørgsmålet har næsten lige været oppe.
Det burde det kunne altså med kabel fra router til router
Prøv at kigge med her: http://www.kandu.dk/dk/spg/48002

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-08-04 19:59

Jo.
Hvis du kobler dem sammen skal du bare sætte routeren til, at køre med DHCP så den søger den anden routers adresse automatisk.
Jeg ved ikke hvad du ellers har behov for at vide så du må jo prøve at uddybe.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 26-08-04 20:00

..og de samme der svarer

Kommentar
Fra : svjkl

Dato : 26-08-04 20:23

Har prøvet alt med 2 stk. Linksys W54 uden held. En kammerats Topcom Skyracer 244 kørte med samme da vi prøvede. Er det kombinationen Linksys / ADSL Professional (Fast IP) ??

Godkendelse af svar
Fra : svjkl

Dato : 26-08-04 20:26

Tak for svaret emesen.