/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Hjælp mig hurtigt ?
Fra : Zambrotta
Vist : 240 gange
50 point
Dato : 26-08-04 19:10

Hey jeg har fået den virus eller hvad det nu er der hedder polall1l.exe - min northen antivirus kan finde lortet når jeg laver fuld system-skanning, men den kan ikke slette det ???? ej heller komme det i karantæne, kun sige at jeg kan springe filerne over næste gang jeg scanner, men derfor ligger de jo stadig og er farlige på min pc - hvad gør jeg ?

Kommentar
Fra : dannyboyd

Dato : 26-08-04 19:17

prøv denne onlinescanner. http://www.bitdefender.com/scan/licence.php
Hvilken fil er ramt af virus - skriv gerne stien.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 19:22

Hvorfor gør du ikke dette her spørgsmål færdigt?
http://www.kandu.dk/dk/spg/46754

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-08-04 19:35

Norton kan oftest ikke slette filen fordi "den bruges af windows" luk den ned ved ctrl + alt + delete (du burde kunne finde den) og slet den så manuelt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 30-08-04 03:34

Hej Zambrotta. Jeg ved da godt hvad du skal gøre, det er der sikket også flere andre der ved. Men HVORFOR tror du vi gider at hjælpe dig, sålænge du opfører dig som en NARREHAT??? Sidste gang du havde et STORT problem, var mange igang med at hjælpe dig. Men som tedd skriver har du STADIG ikke gidet at acceptere en kommentar som svar, og altså KVITTERE for hjælpen!!!

Som de siger i kirken: Er du Guds barn så hjælp dig selv!

Kommentar
Fra : Zambrotta

Dato : 30-08-04 15:44

ja UNDSKYLD jeg er nyt medlem her og ikke har så meget styr på det !