/ Forside/ Interesser / Fritid / Lystfiskeri / Spørgsmål
10  arne.jako.. 660
Fiskeri/put'n take omkring Vojens?
Fra : wezzler
Vist : 1098 gange
100 point
Dato : 26-08-04 15:40

Hey

Så har jeg endelig fået inviteret min far på fisketur! Hyggen skal nok være der, men er der et sted i nærheden af Vojens/Haderslev hvor fiskene bider rigtig godt?

Vi har desværre ikke fiskekort, så jeg går ud fra at put'n take er den eneste mulighed!

Jeg ser frem til jeres svar

Kommentar
Fra : dova

Dato : 26-08-04 15:48

Prøv at kigge på denne her, det er godt nok i Rødekro
www.rodekro-fiskepark.dk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 15:50

Gå ind i Google, søg på Put & Take Kun danske sider, så får du masseraf Hits. Når du så har fundet de P&T's du kunne tænke dig at besøge i nærheden kan du spørge her igen, men denne gang efter noget mere konkret. Det vil sikkert give nogle gode kommentarer.

Accepteret svar
Fra : ghosty

Modtaget 110 point
Dato : 26-08-04 15:59

Hej wezzler> her et link til en put & take sø ved Bevtoft som efter sigende har et vældig godt ry for store og bidegale fisk.
http://www.anglers-place.com/fiskeri/putntake/visalle.asp?page=2&amt=8

Knæk og bræk.

Kommentar
Fra : kayaemma

Dato : 26-08-04 17:00

Hej

På følgende link kan du se mange Danske Ørredsøer. De er anmeldt så man kan se hvilke facilliteter der er ved søen.

http://www.dansee.dk/

Knæk og bræk.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 17:17

Men hvis han allerede HAR fulgt mit råd, så har han også allerede fundet de link's I henviser til!

Ingen af os der indtil NU har kommenteret spørgsmålet, har haft faktuel viden om P&T's i det ønskede område. Og det var egentligt det der blev bedt om.

SÅ: Læs spørgsmålet - Læs de kommentarer der allerede ER kommet, og vurder så om DIN kommentar bringer noget NYT. Hvis IKKE - så abonner på spørgsmålet for evt. at lære noget, men lad være med at sende en kommentar, der alligevel er TOTALT overflødig.

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 26-08-04 18:46

arne.jakobsen> hvad bilder du dig egentlig ind????? Hvordan f.....kan du tillade dig at spille klog over for hvad vi andre ved og ikke ved????
Jeg bor selv i området og har fisket ved søen flere gange. Vil du se billederne med 3 kg`s ørrederne?

Må jeg have mig frabedt om at DU fremover kommenterer mine indlæg og så ta` og koncentrere dig om at begå dig korrekt i et forum!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 19:00

Nå ja ghosty, det skyldes at du IKKE fortæller om dine egne erfaringer, men kun henviser til "efter sigende" og så bringer et Link. HVIS du HAR erfaringer fra den P&T, synes jeg da at du skal fortælle om dem! Men det GØR du jo altså ikke. Og så MÅ dit svar altså falde i kategorien "Jeg tror nok".
Med hensyn til ordene Ved/ikke Ved. Så har DU jo ikke fortalt noget om hvad DU ved, KUN hvad der SIGES!

Vil du svare ordentligt på et spørgsmål som dette, så FORTÆL hvad du ved, og lad være med at nøjes med en kommentar der blot siger: Det siges!!!

Og ordene "bilder du dig ind" er direkte fornærmende. Det burde ikke være nødvendigt herinde for at føre en seriøs samtale!

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 26-08-04 20:17

arne.jakobsen. Undskyld mig, men hvem tror du egentlig du er? Jeg har været inde og se på din profil, og ja uha da, du er jo ny´og har åbenbart ikke gjort nogen erfaring om hvordan man opfører sig i et fora. Jeg har lagt mærke til at du har for vane hos flere spørgere at irettesætte dem! Envidere har du for vane at komme med en hel del urelevante bemærkninger som slet ikke bringer spørgeren et svar nærmere. Du har også lagt et nedladende link ind i kategorien sex...... Det kan man sku da ikke tillade sig - jo du tror måske du kan - men det er direkte svinsk at "gøre grin" med en seriøs spørger. Jeg kan også se at du gør spørgerne opmærksom på at de slet ikke bør lægge spørgsmålet her i foraet men hos eksperter. Hvordan kan du tillade dig at give retningslinier for hvad DU synes er rigtig og forkert herinde? Jeg kan også se at du gerne vil oplyse alle vi andre herinde med en kæmpe personlighedsprofil. Fint nok, men der er sket meget i EDB-branchen i de 20 år du påstår du har såkaldt erfaring.
Ved du hvad du kære! Det virker på mig som om du har et usædvanlig behov for at blive hørt og gerne vil høre dig selv i en uendelighed. Det virker faktisk som om du har kontaktproblemer hvorfor du forsøger på ret og elegantmåde at bevæge dig herind. Hvor mange svar eller relevante kommentarer har du egentlig hjulper spørgerne med. Så vidt jeg kan se kun ganske få. Fint nok at der skal være plads til kommentarer og bemærkninger, men DU OVERDRIVER MEGET, og det er spild af spørgernes tid.
Jeg vil foreslå dig at du vælger et chatrum hvor man både kan "høre" og via webcam "se" hinanden og få dit behov dækket ind den vej rundt. LAD VÆRD MED AT SPILDE VORES TID MED DUMME KOMMENTARER OG HVAD DU SYNES ER RIGTIG OG FORKERT OG IKKE MINDST HVAD VI SKAL OG IKKE SKAL. Du er jo ikke admin! Tror du ikke spørgerne selv kan svare tilbage?
Kom med nogle relevante svar eller gode idèer til en løsning og spar os for de usædvanlige dumme kommentarer. Det er ikke en børnehave du er i, men et forum for VOKSNE mennesker!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-08-04 20:29

Den var fin ghosty,den fortjener 100 point synes jeg

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 20:29

ghosty -> Nu har du lige brugt et HAW af linier til at skælde mig ud. Du har STADIG ikke fortalt ham om den FINE P&T du åbentbart ved så meget om? Så HVEM er Idioten?

Og hvis DU vælger at se mit svar i SEX-kategorien som en Gøren grin med folk, er det da dig der er syg i Roen!

Det eneste positive i din seneste negative udladning, er da at du et eller andet sted "kommer til" at bruge ordet Kære.

Tak for det, så er der da håb endnu.

Og ska' vi så ikke blive enige om at renholde denne tråd for "HADEBREVE"?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 26-08-04 20:49

holniels -> Hvad har din kommentar med spørgsmålet at gøre? Hvis du har lyst til at lave en tråd der handler om at rose den ene og svine den anden til, så opret en sådan under SmallTalk.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 26-08-04 20:54

Intet,sorry du,men lurer på om P&T stadig er dem som henter walkier når de er for kraftige?

Godkendelse af svar
Fra : wezzler

Dato : 26-08-04 22:12

Tak for svaret ghosty.

Det var nu ikke får at skabe den store debat, jeg lavede denne tråd. Men høre andres erfaringer og oplevelser - derved også anbefalinger. Man kan jo altid finde folk der vil reklamere for deres put and take sø via deres hjemmesider.

Jeg tror jeg kigger på Bevtoft put and take sammen med den gamle

Kommentar
Fra : ghosty

Dato : 26-08-04 23:13

wezzler. Det var godt du kunne bruge mit tip og jeg takker for point. Debatten har du faktisk ikke skabt, men en vis arne.jakobsen. Du vil ikke fortryde, men grunden til at jeg ikke kommenterede det yderlig var jo netop fordi jeg ikke kunne fortælle dig hvilket klokslet de bider på, hvor stor en fisk I vil fange osv. Erfaringer kan man ikke bruge i dit spørgsmål da put & take søer er MEGET forskellige afhængig af de individuelle forhold, men dem får du jo oplyst når du kontakter indehaveren.

Til arne.jakobsen. Du fatter tilsyneladende stadigvæk intet og jeg synes du skulle ta` og lære lidt om hvad spammeri er! Jeg har intet i mod at du er i forummet, men jeg er ikke et øjeblik i tvivl om at der er rigtig mange herinde som ikke gider dine håbløse kommentarer og lalleri. Ta` og opfør dig som voksen, lad værd med at prøve at belære andre herinde, lad værd med som ny bruger at begynde at kritisere KANDU, og ta` så og bevis at din såkaldte erfaring og STORE viden om EDB som kan komme andre brugee tilgode. Vænd dig til at vi lever i år 2004 og ikke i 60`erne. Tiderne har ændret sig.

Hvem fik poing i denne her tråd. Tjae, noget tyder på at spørgeren har svaret.

Kommentar
Fra : poulgrandahl

Dato : 28-08-04 16:41

Til en anden ganf kan du også prøv : www.fiskezone.dk
Der er der rigtig mange put and take søer.