/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Never ending story ("Hundens" navn)
Fra : M8M
Vist : 5391 gange
308 point
Dato : 26-08-04 08:05

hvad hedder det store hundeligende dyr der er hovedpersonens ven i filmen "den uendelige historie" ????

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-08-04 08:18

Det er lykkedragen "Fuchur"
ok?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 26-08-04 09:32

Læs lidt om navnene her: http://www.gnovies.com/discussion/never+ending+story.html
her er lidt billeder af "Fuchur" http://www.livejournal.com/users/oi_to_ashley/87530.html?mode=reply
her er nogle Michael Mann citater om hunden "Fuchur" og andet fra filmene http://www.lassus.dk/~orfeus/michael-ende/citater-3.htm

Mikael

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 26-08-04 12:20

Jeg er nu ret sikker på, at den hedder FALCOR, udtalt som Fal-core, her er filmen beskrevet på Imdb.com http://www.imdb.com/title/tt0088323/ og det er ham her, der lagde stemme til Falcor http://www.imdb.com/name/nm0649178/

Kommentar
Fra : PowerRanger

Dato : 26-08-04 12:37

Jeg støtter "Falcor" forslaget.

Kommentar
Fra : stjernekasteren

Dato : 26-08-04 12:45

Det er helt rigtigt fra begge svar. I bogen hedder lykkedragen Fuchur og i filmen er dette blevet ændret til Falkor.
Sådan er det :)

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 26-08-04 17:17

Kan jo ikke have en drage i en amerikansk film der kan udtales som fuck you

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 27-08-04 01:05

Når det nu er navnet i FILMEN der bliver spurgt om, hvorfor så svare med hvad den hedder i bogen?

Kommentar
Fra : mikael_hanna

Dato : 27-08-04 09:45

Fordi jeg kun har set filmen på tysk..... og gæt engang hvad hunden hedder her..? Fuchur.! fantaskisk ikke også... så køl lige ned IsProp.

Mikael

Accepteret svar
Fra : IceCap

Modtaget 308 point
Dato : 27-08-04 11:50

OutKast - "hey ya":

- "Hey! Alright now!
Alright now, fellas! (Yeah!)
Now what's cooler than being cool? (Ice cold!)
I can't hear ya!
I say what's, what's cooler than being cool? (Ice cold!)
Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright! Alright!" -

Godt ord igen,

Kommentar
Fra : M8M

Dato : 28-08-04 20:44

lol... grineren icecap..
Hvem er det du citerer?

Godkendelse af svar
Fra : M8M

Dato : 28-08-04 20:46

Tak for svaret IceCap. du får pointne for det fede indlæg...

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 28-08-04 21:11

Ja den slog mit fuck you!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 29-08-04 17:30

Hey Tak for accepten, men det var det rigtige svar på spørgsmålet med mindre du har set den på tysk.......

Det er OutKast med Hey Ya! jeg citerer, de er sq for fede!!!

Kommentar
Fra : IceCap

Dato : 06-11-04 22:16

Hey igen! Hvis der stadig er nogen af jer, der er interesserede i filmene, vil jeg bare lige gøre opmærksom på, at de begge bliver sendt lige i streg nu her i aften på TV3 kl. 23:45 til kl. 03:00

God fornøjelse!