/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
xyzzygy & Arne
Fra : 3773
Vist : 368 gange
1 point
Dato : 25-08-04 13:32

Var det ikke en ide at flytte diskusionen om tips væk fra selve tips'ene, istedet for at fylde tips'ene med lal om hvad den ene siger og den anden mener osv osv.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 11 point
Dato : 25-08-04 13:36

Hørt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 13:37

Som 3773 -> Disse personlige vendetta'er bedes henlagt til Smalltalk kategorien, hvor man i fred og ro kan skændes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-04 13:42

Fred og ro

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-08-04 13:48

Enig.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 25-08-04 14:38

lidt svært for arne melder om spejlblank selv på en sommerdag i august

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-08-04 16:34

Det er ret barnligt, men ingen af dem mister point.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-08-04 16:39

Helt enig 3773

//bentjuul

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-08-04 18:01

jo. i har da ret. men jeg følte at den påstand skulle forsvares med det samme, desuden er jeg ny her, og er ikke helt inde i det med at skrive spørgsmål. jeg skammer mig osse meget over ko tippet men syns altså de tip var lidt mere vær. jeg håber at arne kikker herind. og hvis det er ham der har givet mit tip: http://www.kandu.dk/dk/tip/8851 nul stjerner vil jeg overtale ham til at checke det igen. det er da lidt cool at hedde www.Xyzzygy.tk istedetfor www.xyzzygy.sol.dk eller hvad det nu skal være. og det er altså gratis. så med de to ko stjerner har jeg fået det i skylder mig for ovenstående tip der kun fik een stjerne.

og så er vi venner igen, ikke. vi er her jo trods alt for at hjælpe hinanden

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-08-04 18:13

Jeg lurer litt på hvorfor Arne.Nokså perfekt.Zybbdyt ikke har kommenteret alle de fisketips?,er kansje fordi det er gamle kanduer der skriver dem?,eller så du dem ikke Arne...?

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 25-08-04 18:15

xyzzygy, du kan slet ikke regne med, hvordan dine tip bliver bedømt. Mange rigtig gode tip får ingen eller en - to stjerner, andre utrolig dårlige tip kan få fire stk. Det er som vinden blæser - eller hvem der giver dem. Så det skal du ikke tage dig spor af. Hvis du går højt op i point, er det bedre at give nogle kloge svar, der bliver accepteret. Det giver mange flere point. Men med mindre du vil stille nogle tusinde spørgsmål, er der jo ikke rigtig noget at bruge dem til.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 25-08-04 18:25

ja ja, Jernladyen. jeg er bare så ivrig, og syns de spørgsmål jeg svarer på ikke blir lukkede. kun 2 er blevet accepteret.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 19:03

Det kan godt nogen gange vare længe før et spørgsmål bliver lukket, og nogen bliver det desværre aldrig.
Men jeg fik da lige i går, accepteret 2 svar der var over halvanden måned gamle.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-08-04 21:41

holniels -> Lang tid siden : Hai !

[hør] xyzzygy -> Lad mig ønske dig Velkommen til; hér på Kandu.dk

Citat
Velkommen til kandu.dk
Vejen til en hurtig løsning, gennem bruger til bruger hjælp, danske nyhedsgrupper, kurser og vidensdeling.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 25-08-04 22:59

Ja molokyle,sku jo haft ferie men ble utsat i sidste liten,formen er fin fin eller??
xyzzygy,du må drite i hvad andre mener om dine tips,er du selv fornøyd er alt jo topp

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 26-08-04 08:54

->xyzzygy Meningen er netop IKKE at diskutere via tips. Det er jo enetaler. Der kan ikke lægges kommentarer. Du behøver ikke være bange for at Arne som den eneste har givet dig 0. Der skal fire mere til. Som ovenfor nævnt er pointsystemet ca lige så værdifuldt som en bøjet tre-krone, og burde skrottes eller renoveres kraftigt.

Dette er iflg Kandu undervejs (og har været det meget længe).

-> The Æxpært. Er du ikke rar at holde dig fra mine tråde. Din tilstedeværelse er uønsket.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 26-08-04 23:05

måsken, men har læst, fra arne selv endda, at han ku gi et tip point (eller Påæng) som nogen vist kalder det, to gange, han er sq nok med i crew.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-08-04 00:55

Ja ja arne tror, at han har fået point begge gange, han fik lov til at bedømme det samme tip.
Han lagde bare ikke mærke til at "anden" gang fik han ikke tilskrevet point.
Man kan kun få point en gang for at bedømme det samme tip.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 27-08-04 08:17

Meeen hvis man har mere end eeeen profil, kan man sagtens score flere gange. Bare spørg Ækspærten.

Godkendelse af svar
Fra : 3773