/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Bøger...
Fra : H2
Vist : 530 gange
200 point
Dato : 24-08-04 15:41

Hej

Jeg er lige startet på installatør uddannelsen og skal ud ag købe bøger og lommeregner.

Er der et sted det kan gøres online til en fornuftig pris..

Henrik

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 16:23

Jeg ved ikke om det er billigere her:
http://www.e-boghandel.dk/
Men det er da en net-boghandel.

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 200 point
Dato : 24-08-04 19:11

her er de absolut bedste sider til indkøb af bøger (til de billigste penge):

www.pensum.dk
www.bogpriser.dk

Pensum.dk var for ikke så længe siden i fjernsynet og fik en enorm ros af mange, mange studerende der havde benyttet sig af siden..

Mht. lommeregner, så kan de jo ofte købes brugt på www.qxl.dk eller på www.dba.dk - her er der også mange penge at spare..

God fornøjelse,
Mvh Niels

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 24-08-04 19:12

laver sgu lige et tip med det

Mvh Niels

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 19:14

Go' idé NielsPT

Godkendelse af svar
Fra : H2

Dato : 24-08-04 21:29

Tak for svaret NielsPT. Det var nogle gode sider.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 21:36

Tja NielsPT - når der endelig kommer et godt tip som kan glæde mange, får det sjældent anderkendelse.
Men her er *****
Eyvind.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 25-08-04 19:05

Mange tak for det..
Glad for at kunne hjælpe!

Emesen > sådan går det som regel. Heldigvis er jeg bedøvende ligeglad med pointsene. Så mange tak for anderkendelsen af mit lille tip.

Mvh Niels