/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Til ALLE Keldd's Fan's
Fra : arne.jakobsen
Vist : 431 gange
1 point
Dato : 24-08-04 15:40

Se lige denne tråd: www.kandu.dk/dk/spg/47896

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 24-08-04 16:30

ok!!!!

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 24-08-04 16:45

der er nok kun dig og så creamyfrog

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 16:48

Hvad pokker laver DU her skvadderhovede?? Jeg skrev jo helt tydeligt at den KUN var til Keldd's Fan's?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 16:59

Det er altså svært at være Keldd-fan når han ikke gider svare på mails...........

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 17:02

Hej emesen. Hvis du lige gider bevæge dig over på den anden tråd og læse spørgsmålet, er dit besvaret!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 24-08-04 17:06

Kom over i den anden tråd eme

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 17:23

Ja jeg er nu ligeglad, men faktisk synes jeg det er det lidt synd for experten
Aner ikke hvorfor, men han minder mig altså om Ole Thestrup!!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-08-04 19:05

hmm hvorfor skal keldd´s "fans" gå derover..?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 24-08-04 19:09

Solgård - så giver det 2 point manner. - men det er nok en eller anden slags joke.

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 1 point
Dato : 24-08-04 19:09

Det behøver de heller ikke. Det er ok at køre, hvis man har bil

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 24-08-04 19:12

begge-> hehe

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 24-08-04 22:52

Creamygirl -> Jeg lukker den her nu, tror alligevel ikke at BjarneD og ans er "vågne" i aften. Lagde du mærke til hvor hurtigt det stakkels skadderhovede fandt ud af tråden igen, da jeg antydede at HAN var Keldd Fan?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-08-04 16:31

Whops!! jeg skal til at passe på med alle mine besvarede spørgsmål i smalltalk..
Det er ikke 'værdige' point.. (er jeg blevet fortalt ) [hør]
men tak alligevel Arne - også for dem fra forleden..
Forøvrigt vil jeg overberevle, hvad andre måtte mene om mine besvarelser
I'm here for the fun! og for min skyld kan de fjerne alt hvad der hedder point - det skaber ikke andet end sure 'stoddere' og 'kællinger'
Nåå ja, og så typer som eksperten med skizoide tendenser..!