/ Forside/ Teknologi / Udvikling / SQL / Spørgsmål
10  smorch 260
mySQL??
Fra : calista
Vist : 683 gange
100 point
Dato : 24-08-04 12:48

Jeg prøver at logge på min weblog, hostet hos smartlog.dk, men får denne fejlmeddelelse:

Fatal error: Fejl i SQL'en: INSERT INTO sl_user_ip (uid, ip, host, stamp, useragent, adr, login) VALUES (, ping og udbyder.dk, NOW(), 'Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows NT 5.0)', '/all.php', '') You have an error in your SQL syntax. Check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near ' ping, udbyder.dk', NOW(), in /hotel/smartlog_dk/WWW/includes/mysql.inc.php on line 32

Er det hos mig fejlen ligger eller det hos smartlog??

Har fjernet temp inet filer, også offline indhold. Scannet for virus og ad-ware/spyware.. Stadig samme fejl

Hvad skal jeg gøre?

Ps..har skrevet til deres support, men får ikke noget svar!!

Accepteret svar
Fra : smorch

Modtaget 110 point
Dato : 24-08-04 12:57

Da det ikke ser ud til at være dig selv, der programmerer dér, må det være smartlog.dk, der har en fejl i deres kode.

Der er i hvert tilfælde javascript fejl på deres log ind side, så on ikke fejlen ligger dér et sted

Mvh

sMorch

Kommentar
Fra : t_seberg

Dato : 24-08-04 17:57

Det ser ud til at de vil logge at du vil gå på webloggen, men de parametre de insert'er med =>Values er ikke i legalt format !!!
Jeg er overbevist om at de har en fejl i deres scripts, prøve evt men en anden browser.
Har du mulighed for at se filen /hotel/smartlog_dk/WWW/includes/mysql.inc.php ?

Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-08-04 09:29

Jeg har ikke mulighed for noget som helst

Kommentar
Fra : calista

Dato : 25-08-04 11:57

Har nu prøvet fra samtlige computere i husstanden (4 stks, tre med ME og en med win98) samme resultat fra dem alle.
Synes det er noget underligt noget!

Godkendelse af svar
Fra : calista

Dato : 27-09-04 12:07

Tak for svaret smorch.
Ved ikke hvad der er sket, men det virker igen. Dog stadig med fejl på siden