/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
gilera stalker begrænsninger
Fra : wicked3
Vist : 869 gange
20 point
Dato : 23-08-04 21:27

jeg har lige købt en stalker helt ny.. så jeg har lige nogle spørgsmål som jeg håber nogle kan besvare:D

1. det eneste jeg selv fatter hvordan man gør er at fjerne den lille skive. hvor meget giver det mere i km/h?
2. hvis jeg køber nye ruller fra fx t-hansen (3.7g) vil det så ændre topfarten og hvis ja hvor meget så?
3. det blinde rør der sidder på udstødningen. kan man kun fjerne det hvis man har en svejser? er der ikke andre metoder?
4. ved at fjerne blind røret eller købe en 45 udstødning hvor meget vil det så give i topfart?

håber nogle kan og vil besvare fordi jeg fatter det ikke..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 22:20

Du skal stille spørgsmålet i "knallert",der er garanteret nogen derovre,
der fatter hvad det drejer sig om.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 20 point
Dato : 24-08-04 01:39

1. Der er nogle gange 2 skiver: 55km
2. Nej, men accelerationen fra 0-30 kan blive højere med de ruller.
3. Kan klemmes helt sammen, men virker knap så godt.
4. Fjerne: 10km Anden 15 Km
VH Palle Hansen
NB: Husk en anden dyse (Strålespids) ca nr. 75
Fjern også begrænserringen i karburatorindsugningen: 5km

Godkendelse af svar
Fra : wicked3

Dato : 24-08-04 14:09

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : Aalborg67

Dato : 24-08-04 15:36

Jeg har lavet en del og sjovt nok,, alle har forskellig mening om hvad er bedst. Jeg kom blot med nogle forslag som virker.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 24-08-04 17:18

Selv tak.
begrænserringen i karburatorindsugningen, er en klar plastring/skive, med 2-3 huller i, den skal bare helt væk.
Aalborg67: Det var da dejligt.
VH Palle Hansen