/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Hjælp jeg skal leje en stripper!!
Fra : Rune454
Vist : 4427 gange
200 point
Dato : 23-08-04 16:21

Min ven bliver 20 år her på Lørdag og så skal vi selvfølgelig lave noget sjov med ham.
Vi har derfor tænkt os at leje en stripper. Nu tænker du sikkert, hey jamen en stripper er da meget nem at få fat på, men det her er ikke typiske strippere vi leder efter.

Vi vil overraske ham med en stor overvægtig stripper, virkelig vulgær, og vi kan ikke umiddelbart finde nogen strippere af den kaliber.

Det her skal ses som et seriøst indlæg, ved godt det lyder mærkeligt men vi tænkte at det kunne være meget sjovt at prøve en ulækker stripper istedet for en typisk blondine med e skål :)

Rune

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 23-08-04 16:30

Jeg ved ikke om jeg kan tage dig seriøst med det ordforrå men har du prøvet Stripper konges piger eller for den sags skyld Ekstra Bladet

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 23-08-04 16:31

Når du kalder det en ulækker stripper får det mig til at tænke på det samme som dværgkastning.
Seriøsiteten rækker ikke langt når du vil have fat i et menneske der via sin optræden skal nedgøre sig selv for det er det der ligger i det når du kalder det ulækker.
I USA er der en forening der kalder sig: Big is beautiful. Jeg tænker at medlemmerne ville sætte sig på dig hvis de hørte din omtale af en overvægtig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 16:32

Nu behøver kvinder der ikke ligefrem er slanke blondiner med E-skål jo ikke ligefrem være vulgære eller ulækre.
Men derudover tror jeg ikke det bliver let at finde, lige netop fordi folks indstilling til strippere er den med de blonde med o.s.v.
Og jeg tror ikke at mange store piger har lyst til at udstille sig på den måde ,blot for at blive betragtet som vulgære eller ulækre.
Men hvis det endelig skal være, vil jeg tro, at i skal lidt ud over almindeligt "stripperstadie" og lede i pornobranchen eller endda prøve at finde en "veludstyret" prostitueret, som muligvis var hooked på opgaven.

Kommentar
Fra : oscarfisk

Dato : 23-08-04 16:33

Ps.Fordi du ikke er til overvægtige kvinder kan du så ikke skrive pænt om kvinder

Kommentar
Fra : jonassr

Dato : 23-08-04 16:41

Jeg tror ikke du kan finde et selvskab eller noget som har tykke damser at vise frem da de jo nok ikke sælger så godt. men på denne side er der også nogle damer som godt nok ikke er tykke men som er ok klamme hvis det var noget http://www.dmistrip.dk/

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 23-08-04 16:55

Feeeed ide..
hvad med at leje en mandlig stripper.. det vil ha samme efekt..
eller måske en som skulle ha stoppet karieren for 40 år siden..

Junior

Accepteret svar
Fra : onetime

Modtaget 210 point
Dato : 23-08-04 17:35

her håber du får det du skal bruge,, held og lykker http://www.danskshowservice.dk/

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 17:39

Eller hvad med: Halli halløj en mand i dametøj !!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 23-08-04 17:40

sry læste ikke det hele, sry, kommer med nyt link om lidt

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 23-08-04 18:10

ellers prøv at snakke med creamygirl

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 23-08-04 18:19

aahhh det er sku svært at finde nogle vulgærer stripper de vi sku ikke vise sig på nettet ( de bliver sikkeret aldrig booket, hvis de har hjemmeside sry.. held og lykke

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 23-08-04 18:20

mit forslag er du lejer en gay man en fræk mande stripper er da også sagen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-08-04 20:23

Yes yes...det er korrekt, at Creamy er hende du skal have fat på
Er desværre optaget laaaangt ud i fremtiden, men her har du min 'røvkedelige moster', som også gør sig indenfor stripperbranchen og hun har stadig huller i kalenderen. Tag et kig og se om det evt. kan bruges?!

http://www.flowgo.com/funpages/view.cfm/1750

//Creamy... (ønsker en god fest )

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 24-08-04 11:31

Jeg ved at man kan leje fede strippere.. een af mine venner lejede engang een. Jeg har ikke checket ekstrabladet men jeg kører ned og køber det nu :)

Invinsibel jeg er altså ret ligeglade med en eller anden forening ovre i USA.. men hvis du ikke kan se det sjove i ideen og synes jeg er en tumpe så behøver du ikke skrive i den her tråd..

Jeg leder videre i min søgen.. ellers så er det ind på Istegade hehe.

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 24-08-04 11:40

Nu kan du jo ikke bestemme om jeg skal give min mening til kende og jeg syntes at sådan nogle som dig der vil nedgøre andre er meget ulækker!
Med de atttituder du har er det kun et spørgsmål om tid, hvornår nogen vil nedgøre dig og dine ulækre meningsfæller.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 24-08-04 14:49

Få dig noget humor.. jeg skriver den her tråd fordi jeg har brug for hjælp ikke fordi du skal komme med din mening om et eller andet fordi du ikke har nogen humoristisk sans.. tag dig da lidt sammen.

Jeg vil da heller ikke nedgøre andre, min ven skal bare have sig en overraskelse.. og så er " mig og mine meningsfælder " faktisk meget normale, vi har bare noget som hedder humoristisk sans, hvilket som du tydeligvis mangler.

Kommentar
Fra : Invinsibel

Dato : 24-08-04 15:46

Kender typen, I griner også når en gammel dame falder på gaden, men ve den der ville grine af dig og dine.
Infantil studentikos humor!

Kommentar
Fra : onetime

Dato : 24-08-04 17:36

Invinsibel,, slap lige af. lad vær med at give din mening til kende hvis du kan komme med et ordenligt svar....
seriøst, hvis du er utilfres med hans ønske så skriv et indlæg om hvad du syntes er rigtig og forkert et andet sted.
og til din kommentar: "Seriøsiteten rækker ikke langt når du vil have fat i et menneske der via sin optræden skal nedgøre sig selv for det er det der ligger i det når du kalder det ulækker."
Folk bestemmer slev hvad de vil tjene penge på... og de ved også selv om de er stripper eller fede, og hvis de er fede og vælger at strippe, har de nok en psyke der stærk nok, og de ved nok selv hvad de er...

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 24-08-04 20:11

Invinsibel jeg vil rent ud sagt s*** på hvad du synes. det som jeg er herinde for er at finde en fed stripper for at tage pis på en ven til hans 20 års fødselsdag, længere er den ikke.

Hvad er det for noget med at skrive at " i griner også når en gammel dame falder på gaden " hvad har det overhovedet med sagen at gøre?

Tag og skriv en bog om ret og uret hvor du kan svine os mennesker som prøver at få lidt sjov ud af vores liv. Der kan du jo også bruge alle dine fine universitets ord lol..

Det lyder som om du selv har et kedeligt liv, prøv at få noget sjov ud af det istedet for at nedrakke os der faktisk vil have det sjovt. Mærkeligt at kalde os ulækre og sådan noget.. get a life og bland dig uden om mit hvis du ikke har noget kreativt at tilføje den her tråd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 24-08-04 20:47

Et rigtig godt svar onetime giver kl. 17.36. Så sandt som det er skrevet
Og Rune - jeg forstår godt din irritation. Nogle har meget svært ved at holde sine egne holdninger ude fra spørgsmål herinde, hvilket måske også kan være vanskeligt nogle gange, men det burde være indlysende, at det ikke er det spørgerne er ude efter...

Kommentar
Fra : sym

Dato : 24-08-04 21:44

jeg tror at det er ordet "ulækker" der falder for brystet. Det gjorde det ihertfald for mig da jeg læste dit spøgsmål. Men nu kan jeg altså også godt li buttede damer.
Søren

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 25-08-04 10:46

Hun skal jo være ulækker ellers så er det sjove jo forsvundet fra joken :)

Jeg kan simpelthen ikke finde en fed stripper jeg har ringet rundt til alle mulige strip bureauer og spurgt og de er flade af grin når jeg spørger efter en fed stripper..

Hvad med transvestitter/dragqueens kan man ikke lege dem? Jeg ved man kan i Tyskland men det er lige langt nok væk..

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-08-04 14:11

Halli-halløj, en mand i dametøj!!!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 25-08-04 14:44

Ja den ville være ond.. måske liiidt for ond men det kan jo være sidste udvej hehe :)

Kommentar
Fra : Gertz

Dato : 25-08-04 15:59

Jeg syntes det var en rigtig sjov idé, med en stor stripper, men da jeg nu så hvor pæne strippere der findes, så mistede jeg lidt forståelsen for den idé... ;)
Ellers kan du vel selv strippe for ham? Det ville da være en rigtig sjov idé..
(og ja, jeg har lagt mærke til dit nick, der tyder på du er en mand)

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 25-08-04 17:34

Ja.. det kunne så ikke være sjovt hehe :)

Jo der er da rigtig pæne strippere men dem skal han ikke have lov til at få, hun skal være ulækker hehe

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 28-08-04 08:12

Nå der var ingen fede strippere overhovedet.. men men men der var da en sød lille dragqueen hehe så nu må vi se hvad min ven siger til det i aften :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-08-04 23:07

Ja, lad os endelig høre hvordan han og det øvrige selskab reagerede på en mand i dametøj.

dova

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 29-08-04 18:23

Hvad kan jeg sige.. det var nok et af de sjoveste øjeblikke i mit liv. Det var så fedt!

Min ven havde bind for øjnene til at starte med og ham mandestripperen gik omkring og og gned hænderne på hans kinder hals og bryst.. min ven var helt vild. Så kom det store øjeblik hvor bindet blev fjernet fra hans øjne.. min ven stivnede fuldstændigt, det kan slet ikke beskrives det var så hylende morsomt.

Er der nogen som vil lave en joke på en vens fødselsdag så kan jeg kun anbefale denne her idé.. aldrig har jeg grint så meget :)

Kommentar
Fra : dova

Dato : 29-08-04 20:55

Lyder vældig morsomt

Det var jo nok det jeg sagde: halihalløj en mand i dametøj

mvh dova

Kommentar
Fra : Peck

Dato : 08-09-04 01:35

Leje en stripper??? Hvad med at strippe en lejer?

Godkendelse af svar
Fra : Rune454

Dato : 08-09-04 13:36

Tak for svaret onetime.

Kommentar
Fra : Cmmdk1990

Dato : 01-04-05 11:25

Rune454,
Fortæl os alle hvordan det gik, og fik du booket en stripper? og af hvad slags?

Mvh. Cmmdk1990

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 03-04-05 12:25

Jeg fandt en draq til ham ( mand klædt ud som dame ) Og jeg tror aldrig jeg har grinet så meget som jeg gjorde. Vi havde givet min ven bind for øjnene og bundet ham til stolen ( han skulle jo nødig flygte ) så i starten gik draq'en rundt om ham og rørte lidt ved ham og han nød det virkelig den stakkels fyr.
Så tog draq'en bindet væk fra hans øjne samtidigt med han vender sig om, så min ven troede stadig det var en kvindelig stripper og sad rigtig og smilede frækt, lige indtil det skæbnesvangre øjeblik hvor draq'en vender sig om og kigger ham lige i øjnene..

Jeg tror aldrig jeg har set en person se så lamslået ud som min ven gjorde han sad helt målløs på stolen ( han kunne jo ikke slippe væk eftersom vi havde bundet ham fast ). Han sad med de største øjne og kiggede helt mærkeligt i ihvertfald 10 sek før det rigtigt gik op for ham.
Indtil stripnummeret var færdigt fik jeg adskillige dødstrusler fra ham mens han sad der i stolen. Men han grinede da af det efterfølgende og svor en grusom hævn :)

Det var helt sikkert det hele værd og jeg kan kun anbefale man gør det, hvis man vil have et godt grin.

Kommentar
Fra : BatmanNielsen

Dato : 30-08-05 19:17

Hallo... tag det lige seriøst det her... vi er faktisk flere der søger efter en overvægtig stripper...

En gut der forventer en stripper på sin 30 års fødselsdag, skal da osse ha en... måske ikke lige en han regner med.. ;)