/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hey Christoffer
Fra : AlkoDoc
Vist : 1076 gange
40 point
Dato : 23-08-04 15:21

Hej... Tænkte lige på den sang de bruger i Shooting Stars når Lars Hjortshøj kommer ind. Er det en de selv har lavet? eller hvad hedder den? og hvis de selv har lavet den hva så med melodien?
mvh
Anders

Kommentar
Fra : partyboy

Dato : 23-08-04 15:22

Hej jeg tror det er kim larsen eller gasolin der har lavet den måske er den peppet lidt op til deres sjov men hvis du lytter ordenlig efter kan du også høre kim larsens stemme når de spiller den i programmet..

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-08-04 15:24

Det er Gasolin! Fra den første de lavede!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 23-08-04 15:25

Hey Christopher er på Gasolind første LP-plade.

Accepteret svar
Fra : boegvad

Modtaget 40 point
Dato : 23-08-04 17:03

Ja det er Kim Larsen der synger og der er ikke ændret noget når de bruger den i shooting stars, det er bare omkvædet!

Godkendelse af svar
Fra : AlkoDoc

Dato : 15-09-04 22:58

Tak for svaret boegvad.