/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Andet telekom. / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 810
GPS og XRoad til Bærbar PC...?
Fra : kka123
Vist : 456 gange
100 point
Dato : 23-08-04 14:15

Hej,

Jeg prøvede på et tidspunkt en PDA med Xroad navigation til bilen, og det fungerede godt.

Jeg har dog kun en bærbar PC, og ønsker derfor ikke at investere i en PDA, eftersom jeg tager PC'en med mig.

Kan man ikke købe udstyr til den bærbare PC, dvs. GPS-antenne og software overkommelig pris?

Nu ved jeg ikke om det absolut behøver at være XRoad. Måske er TomTom også OK - mit behov begrænser sig til DK primært.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 23-08-04 19:50
Kommentar
Fra : kka123

Dato : 24-08-04 11:32

Hej Granslam,

Ja, mulighederne er mange. Jeg har også været inde og kigge på edbpriser, men det virker uoverskueligt. Jeg er derfor ude efter nogen, som har lidt erfaring på området og kan anbefale et eller andet.

MVH/Kaiser