/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
k50 startproblemer forstår det ikk
Fra : alabama
Vist : 459 gange
50 point
Dato : 23-08-04 08:39

hej, jeg har en suzuki k50, den har kørt godt altid, det er en meget god motor der sidder på den, men her forleden da jeg ville tage en tur på den, så begyndte den at hoppe, efter jeg havde tilbagelagt den første km... og det forstod jeg ikk... og jeg har rodet med cyllenderen, og den var vist lidt utæt... men det er ordnet nu... jeg kan godt få den startet, en gang i mellem, men jeg kan ikk holde liv i den.. hvis jeg gasser op går den nogen gange bare i stå... en af mine venner siger at det kan være dysen der ikk suger nok luft ind... men har ingen anelse??????????

Kommentar
Fra : rpje

Dato : 23-08-04 08:54

Nå men det tyder på at din karburator trænger til at blive renset. Jeg ved naturligvis ikke om du nogensinde har haft afmonteret en karburator. Men alt der kan skrues ud skal ud, renses og samles igen.

That’s it

MV.
Peter Jensen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 23-08-04 11:21

Ja,den skal renses(karb),og generelt for jer drenge der prøver at selv at lave jeres kn.sc.Hør her:
Det er godt nok i spørger her,men for fanden da,læs lige lidt lærebøger om kn.og scooter reperationer.
Der er masser at få fat i på det nærmeste bibliotek.Det er lidt svært nogen gange at forklare jer ,hvis i ikke ved hvad de forskellige ting hedder.
Det er ikke svært,hvis man bare lige læser lidt på lektien,og der er garanteret ikke ret langt til det nærmeste bibliotek.
En anden ting er, at det også kræver lidt værktøj,og viden om hvordan det skal bruges,samt hvad det hedder.
Det er især det du siger om din omgang med cylinderen (og den var vist lidt utæt) der fik mig til at fare i blækhuset.
Lad nu være med at blive sur,men tænk lidt over det jeg har skrevet,så skal vi nok få lavet din knallert,når du kommer
med dit næste spørgsmål.
Du kan prøve at kigge her: www.keldd.webbyen.dk og se, hvad man kan få tiden til at gå med
Hilsen
Keldd. (I andre kan også glo med hvis i gider,men det er faktisk top secret)

Kommentar
Fra : alabama

Dato : 24-08-04 09:01

keldd....... luk røven det var fanme bare en stavefejl...... og tro mig jeg ved godt hvad jeg laver.... og det er fanme ikk en jeg selv har samlet.....nar man

Kommentar
Fra : gandhi2

Dato : 07-10-04 10:26

prøv at tage og rense din karburator og se hvad der så sker