/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad synes I om TIPS der er kommet de si~
Fra : Franksp
Vist : 426 gange
1 point
Dato : 22-08-04 23:03

Hvad synes I om de TIPS der er kommet de sidste dage?
Jeg skal nok, senere komme med min mening.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 22-08-04 23:11

Det var dog et rasende uinteressant spørgesmål, undskyld jeg siger det...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-08-04 23:17

De er som de altid har været,nogen gode nogen dårlige ,og dem
midt imellem,gaaaaaaaab tak for i aften.
Hilsen
Keldd.

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 11 point
Dato : 22-08-04 23:17

Jeg syntes det meste er plat, og pjat. SKAM JER
Nogle er også bare klippet ud af "Lets" gode råd (I overført betydning)
Andre tips er at nu er der kommet en ny virus, ja for fa.... der kommer jo 10 nye om dagen.
Der burde gives strafpoint i stedet for point. Ha ha
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:18

Jeg syntes de er fjollede - derfor lagde jeg selv et fjollet tip.
Og minsanten om ikke der kom hele 2½ stjerne ved, det burde have været nul.
Det viser i virkeligheden hvad bedømmelsen er værd.
Så når nogen kun får een stjerne for et rigtig godt tip, bør de ikke være kede af det.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-08-04 23:26

upyoursmate

Hvis du synes det er:

Citat
Det var dog et rasende uinteressant spørgesmål, undskyld jeg siger det...

Hvorfor kommenterer du det så, men det er da naturligvis din ret i "Smalltalk", men jeg kunne godt lide at vide, hvorfor du synes det???

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-08-04 23:27

Iøvrigt er jeg meget enig med dig pallebhansen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-08-04 23:30

OK - jeg skammer mig lidt. - men kunne altså ikke lade være.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-08-04 23:35

Ja, emesen skam dig lidt

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-08-04 23:39

Prøv lige at bedøm de sidste 7. Klokken er her på KanDu 23:35
Hvad mener I om dem???????

Kommentar
Fra : the_expert

Dato : 22-08-04 23:40

Vil tro en 1.gangs køber af et akvarie synes om de mange tips om det emne

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-08-04 23:42

the_expert, jeg er glad for dit blink

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 22-08-04 23:43

Jeg synes tippet om, vand i akvariet før der kom fisk i, toppede idag. Jeg var selv så "heldig" at måtte bedømme det, og kunne ikke lade være med at give det fuldt point alene for dets underholdningsværdi.

Kommentar
Fra : rado

Dato : 22-08-04 23:45

Jeg står og skal ud og købe et akvarie, så jeg var glad for at få at vide at der skal vand i, og jeg ikke skal komme vand i før jeg har købt det

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-08-04 23:48

Ja, okay, man kan jo godt sige, at det er gået lidt i fisk i aften

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-04 00:00

Det eneste der er galt med nogle af de Tips er, at de ligger under den forkerte kategori - det burde have været under "vittigheder"

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 23-08-04 00:02

Ja ja - jeg er flov.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-04 00:14

Emesen, man skal da ikke være flov over at få andre til at grine

Men mere seriøst så kunne jeg godt bruge noget mere info på de 2 tip "det er bare for fedt" for jeg vil da ikke trykke på et link, jeg ikke aner hvad er......altså jeg mener, det kan jo være hvad som helst...

// Toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-08-04 07:23

Forøvrigt så behøver man jo ikke læse ALLE Tips......man kan godt springe dem over som ikke har ens interesse
- så slipper man også for at blive irriteret over "unyttige" Tip.

Kommentar
Fra : calista

Dato : 23-08-04 09:01

De sidste par tips om fisk, er da ganske underholdende

Men som toupie skriver, så er "de fede" tips også no- no her. Tænk nu, hvis det var noget snavs

Godkendelse af svar
Fra : Franksp

Dato : 23-08-04 19:05

Tak for svaret pallebhansen.